Vozili smo: BMW M2

0
614

Najo?ekivaniji uradak M odjela u zadnjih desetak godina svakako je BMW M2 i to iz jednostavnog razloga što su svi o?ekivali povratak korijenima. M3 je kult bio i ostao, ali svakom novom generacijom rasli su gabariti, rasla je i snaga, brži je i bolji, ali izgubio je onaj šarm legendarnog E30. BMW M2 bio je u savršenoj prilici pokrpati tu rupu. Vratiti se korijenima.

BMW M2 zapravo je najsnažnija Serija 1 u Coupe izvedbi. E sad, premda bi se pretpostavilo da je manji i agilniji od M4, koji je zapravo coupe izvedba modela M3. I je, ali samo donekle. Dužinom od 447, širinom od 185,5 i visinom od 141 cm, kra?i je od M4 za svega dva, uži za 1,5 te viši za tri centimetra. Zapravo, premda je na?elno manji za klasu, gabariti se neznatno razlikuju. Još ve?e razo?arenje je masa. Sa 1570 kg svega je 20 kg manje od 61 KS snažnijeg M4. I što sad zaklju?iti? U biti BMW M2 nema smisla, sve dok se ne pogleda cijena. Od ve?eg brata jeftiniji je punih 32.500 eura! Sad sve sjeda na svoje mjesto. Za osjetno manji novac kupuje se jednako dobar užitak, a manjak od tih 61 KS jednostavno je nadoknaditi modifikacijom usisa, ispuha i reprogramiranjem ECU-a.

Sve prethodno navedene ?injenice padaju u vodu ?im se sjedne za volan. BMW M2 svakog ?e osvojiti ve? za nekoliko desetaka kilometara. Donekle je ?ak i precizniji i dinami?niji od M4, a potisak u le?a na ravnicama tek je neznatno slabiji. Provjereni turbobenzinac obujma 2979 ccm isti je onom u M3 i M4, ali je prigušen sa 431 na 370 KS te sa 550 na 465 Nm. Unato? tome nudi i više nego dovoljno zabave. Stotku hvata za svega 4,3 s, a dobrom dojmu doprinosi 7-stupanjski automatski mjenja?. Osnovni je dostupan i uz ru?ni 6-stupanjski, ali automatika je bolji izbor, jer ne narušava sportski užitak, a poboljšava performanse i smanjuje potrošnju. Poluge za šaltanje iza volana omogu?avaju potpunu kontrolu.


BMW M2 ve? postaje kult zahvaljuju?i naglašeno miši?avoj formi, sa 19-colnim naplacima i tradicionalna ?etiri ispušna ‘topa’. Kombinacijom performansi i cijene osvojio je fanove

Karoserija proširena ?ak osam centimetara, u usporedbi sa slabijim izvedbama, doprinosi stabilnosti. Ve?i lukovi blatobrana omogu?ili su ugradnju 19-colnih naplataka s gumama Michelin Pilot Sport dimenzija 245/35 sprijeda i 265/35 straga. Klju?an sklop izvrsne stabilnosti, uz suvremen ovjes, je aktivan zatvara? stražnjeg diferencijala, koji djeluje silom od 2500 Nm, uz vrijeme reakcije od svega 0,15 s. Time se BMW M2 pretvara u savršen stroj za uživanje u kontroliranom proklizavanju, odnosno driftu. Elektroni?ki sustavi stabilnosti ionako nisu previše nametljivi, a kad se isklju?e adrenalinska injekcija je zajam?ena. Precizan volan, sjedala s izvrsnim bo?nim osloncem i golema snaga na stražnjim kota?ima, uz gotovo idealan raspored mase (transaxle koncepcija) u potpunosti su ga približili Porsche Caymanu GT4. Dobar dojam zaokružuju i izvrsne ko?nice s prednjim diskovima promjera 380 mm sprijeda i 370 mm straga, dok se uz doplatu nude i karbo-kerami?ki diskovi.

Koliko je mo?an najbolje ilustrira podatak o vremenu ostvarenom na legendarnoj stazi Nürburgring. Krug je odvezao za svega 7:58 minuta, dok je aktualnom M5 potrebno 7:55. Dakle, unato? svim ?injenicama po pitanju gabarita i mase, navedenim na po?etku teksta, pakleno je brz. Druženje s njim trajalo je kratko, ali dojam je vrlo živopisan danima nakon vožnje. BMW M2 nije nimalo lošiji od M3/M4, ali je osjetno jeftiniji i to mu je glavni tržišni adut. Cijena i nedostatak konkurenata, jer Mercedes-AMG CLA 45 i Audi S3 Sedan daleko su ispod njegove razine.

TEHNI?KI PODACI:
Motor: turbobenzinski, 6 cilindara, ugra?en sprijeda uzdužno
Obujam: 2979 ccm
Provrt i hod: 84,0 x 89,6 mm
Kompresija: 10,2:1
Snaga: 272 kW/370 KS pri 6500/min
Moment: 465 Nm pri 1400 do 5560/min
Mjenja?: 7-stupanjski automatski
Pogon: stražnji
Dimenzije: 4468 x 1854 x 1410 mm
Me?uosovinski razmak: 2693 mm
Masa: 1570 kg
Prtljažnik: 390 l
Ko?nice: samoventilirani diskovi 380/370 mm
Gume: 245/35 R19 sprijeda, 265/35 R19 straga
Ubrzanje: 4,3 s
Najve?a brzina: 250 km/h
Potrošnja: 11,6/6,7/8,5 l
Potrošnja na testu: 10,3 l
Cijena testiranog modela: 586.132 kn (78.000 eura)

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com