Stižu novi Aventador i Huracan, ponajprije pokretani na fosilno benzinsko gorivo, a malo struje je tu tek da se na?e i da se pomodarski može zvati i hibrid te skinuti koji gram CO2.
Novi motor bit ?e fundamentalno sli?an Urusu, ali ?e najvjerojatnije nuditi znatno više snage. Ali samo pri najve?im brzinama motora.
Lamborghini u nadolaze?im godinama o?ekuju brojni izazovi, od kojih su dva najve?a predstavljanje sljede?e generacije dvaju sportskih coupea, modela Aventador i Huracan. I ako se o potonjem ve? dosta govorilo zadnjih godinu dana, posebice u vezi s pogonskim sklopom koji ?e na radost brojnih benzinaca biti benzinski i s 12 cilindara – ali uz pomo? struje, tu je i nije se puno pri?alo o nasljedniku Huracana. Manji od dvojice bra?e nastavit ?e se proizvoditi sljede?e godine, a nasljednik se o?ekuje 2024. To posljedi?no zna?i da je automobil ve? duboko u procesu razvoja i da ?e se detalji uskoro otkriti.
Jednu od njih (labavo) otkrio je glavni inženjer talijanske marke Rouven Mohr, koji je prije nekoliko tjedana otkrio da ?e novajlija ispod haube imati hibridni pogon s ‘izme?u šest i 12 cilindara’. Prema informacijama portala Motor Trend, koji se poziva prema neimenovanim izvorima, sljede?a generacija Huracana ?e izgubiti dva cilindra u odnosu na sadašnju, što zna?i da ?e samo osam tutnjati ispod stražnje haube. Nudit ?e dakle pomo? elektromotora, koji ?e biti smješten izme?u motora i mjenja?a (sekvencijalni hibrid) te dva turbopuhala. Ovdje stvari zapravo postaju jako zanimljive.
Naime, automobil ?e nuditi jednu od najve?ih turbo rupa, jer bi se prema Motor Trendu oni trebali aktivirati tek na 7000 okretaja motora u minuti, a potom bi trebali davati snagu do elektronske blokade motora 3000 okretaja više. To posljedi?no zna?i da ?e sljede?a generacija Huracana mo?i ponuditi mnogo više snage od trenutne generacije. Za sada ostaje otvoreno pitanje kako ?e se snaga prenositi na prednja ili sva ?etiri kota?a.