Teško je to pitanje za svjetsku elitu koja sad može birati izme?u benzina i struje, izme?u novih tehnologija i onih oktanskih konvencionalnih. Super sportski Chiron, za razliku od svojih prethodnika, ne juri rekorde brzine, ali njegove mogu?nosti i dalje su o?aravaju?a, a prisustvo novih Michelinovih guma koje mogu podnijeti brzine i iznad 500 km/h upozoravaju da se Bugatti ipak nije odrekao onog po ?emu je najpoznatiji, brzinskih rekorda. Iako su se stišala naga?anja o Rim?evu preuzimanju Bugattija, ona nisu i izbrisana. Stoga je lako mogu?e da se uskoro i Rimca još više pita o egzistenciji najbržih serijskih cestovnih jurilica.
Bugatti je proširio ponudu luksuznog hipersport Chirona verzijom Super Sport. Njegov je prethodnik, naravno s modelom Veyron, prije deset godina nazvan najbržim serijskim automobilom na svijetu. Ovaj put Bugatti nije žrtvovao prestiž, a rekorder brzine u obitelji ostat ?e vrlo poseban Chiron 300+, koji je bio prvi serijski automobil na svijetu koji je premašio magi?nu granicu od 300 milja na sat. (486 km/h).
Njegov je utjecaj, me?utim, sigurno o?it. Chiron Super Sport tako?er ima 25 centimetara produženi stražnji dio ‘dugog repa’, što uvelike poboljšava protok zraka duž tijela i smanjuje otpor zraka. Dovršen je i osmolitreni W16 s ?etiri turbopunja?a, koji sada ima 1176 kilovata snage (1600 ‘konja’ ili 100 više od obi?nog Chirona), a ograni?enje broja okretaja motora postavljeno je na 7100/min, 300/ min više nego prije. Ubrzanje do 300 kilometara na sat iznosi samo 12,1 sekunde, a kažu da mu je maksimalna brzina 440 kilometara na sat.
To?ni brojevi nisu otkriveni u Bugattiju, ali podatak da ?e biti “obuven” u posebno razvijene gume Michelin Pilot Sport Cup 2 govori kako može podnijeti ponovljiva ubrzanja do brzina i iznad 500 kilometara na sat.
Mnogi drugi detalji tako?er doprinose najve?oj brzini, poput pomicanja ispušnog sustava za bolji protok zraka kroz 44 posto ve?i stražnji difuzor i devet rupa u lukovima prednjih kota?a, koji osloba?aju pritisak i smanjuju podizanje automobila pri velikim brzinama, a istovremeno su i genijalan dizajn poklon. Bugatti EB110.
U kabini nisu napravljeni kompromisi, Super Sport se tako?er može pohvaliti svim luksuznim “delicijama” obi?nog Chirona, poput prirodne kože i ukrasnih elemenata izra?enih od aluminija i uglji?nih vlakana. Na izbor su tako?er ?etiri na?ina vožnje: EB, Handling, Autobahn i Top Speed, koji omogu?uju širok spektar talenata kako na stazi, tako i na transkontinentalnom putovanju. Cijena prestiža je 3,2 milijuna eura prije odabrane dodatne opreme i personalizacije vozila, a vjerojatno i puno više nakon toga.