Ferrari Daytona, službenog imena Ferrari 365 GTB/4, bio je standardni predstavnik GT klase s dva sjedala, a na tržištu je naslijedio Ferrari 275 GTB/4 te je koristio njegov motor, uz pove?an obujam.
Svjetla pozornice ugledao je na salonu automobila u Parizu 1968. godine te je prili?no brzo osvojio simpatije struke i publike. Za upe?atljiv dizajn bio je zaslužan legendaran Leonardo Fioravanti iz Pininfarine, a upe?atljivo ime Daytona dobio je kako bi se njime dodatno proslavila prva tri osvojena mjesta na utrci 24 Sata Daytone 1967. godine. Cijelo pobjedni?ko postolje tog su dana zauzeli Ferrari 330 P3/4, 330 P4 i 412 P.
Za razliku od tada vrlo popularne Lamborghini Miure, koja je imala središnje smješten motor, Ferrari 365 GTB/4 Daytona ostao je vjeran tradicionalnoj koncepciji prema kojoj motor mora biti sprijeda, a pogon straga. No, ve? nasljednik, model 365 GT4 Berlinetta Boxer iz 1973. godine, uveo je motor smješten u sredinu.
Ve? letimi?an pogled na performanse i pola stolje?a nakon predstavljanja izaziva strahopoštovanje. Naime, Ferrari 365 GTB/4 Daytona je koristio 4.4-litreni Colombo V12 motor sa šest dvostrukih rasplinja?a Webber. Uz kompresijski omjer od 9,3:1 razvijao je 357 KS pa je stotku hvatao za 5,5 sekundi, a najve?a brzina iznosila je 280 km/h. Neovisan ovjes na svim kota?ima doprinosio je stabilnosti, a 5-stupanjski ru?ni mjenja? bio je smješten straga (transaxle koncepcija) ?ime je postignut povoljan omjer mase.
Sveukupno je proizvedeno 1284 primjerka Ferrarija 365 GTB/4 Daytona te dodatnih 122 izvedbe GTS/4, koja se proizvodila od 1971. godine. Naravno, danas su oba iznimno tražena roba u kolekcionarskim krugovima pa vrijednost dobro o?uvanog primjerka iznosi najmanje 650.000 eura.