Volkswagen K70 je imao vrhunsko podvozje s neovisnim ovjesom. Izvanredno duga?ak me?uosovinski razmak omogu?io je posebno prostranu unutrašnjost, prenosi RevijaHAK.
Na tiskovnoj konferenciji održanoj u Salzgitteru 20. listopada 1970. godine, Volkswagen je predstavio novi K 70 kao i pogon izgra?en posebno za proizvodnju ovog modela. Novi Volkswagen, druga?iji od svih ostalih do danas – VW K 70, stoji u tiskovnoj mapi. Zapravo, ova limuzina u mnogim je aspektima otvorila novo tržište. S ovim novim modelom Volkswagen je bio na pragu nove, uspješne ere. Tada s najmodernijom tehnologijom koja je sadržavala vodeno hla?eni motor i pogon na prednje kota?e, Volkswagen je postigao prijelaz na koncept pogona koji je bio potpuno nov za marku, a kasnije ?e posti?i uspjeh s Passatom i Golfom.
K70 je imao vrhunsko podvozje s neovisnim ovjesom. Izvanredno duga?ak me?uosovinski razmak omogu?io je posebno prostranu unutrašnjost (prtljažnik ?ak 650 litara) i pružio vrlo dobro upravljanje. Imao je dva benzinska motora, 1,6-litreni sa 75 i 90 KS te je 1973. dobio i 1,8-litreni motor sa 100 KS.
Jedan od glavnih naglasaka bio je na aktivnoj i pasivnoj sigurnosti. Zna?ajke kao što su poja?ani putni?ki prostor, zone gužvanja u slu?aju sudara sprijeda i straga, spremnik za gorivo straga u zašti?enom podru?ju i priprema za sigurnosne pojaseve na svim sjedalima postavljaju nove standarde. Dizajn sa svojim jasnim linijama i danas je atraktivan, a tada se pokazao revolucionarnim. Dizajnirao ga je Claus Luthe, jedan od glavnih automobilskih dizajnera svog vremena. Njegov dizajnerski trag o?it je i na kasnijim Volkswagenovim modelima poput Golfa i Pola.
Izvor: RevijaHAK