508 limuzina, SW i Peugeot Sport Engineered

0
335

Novi 508, dostupan u izvedbama limuzine i sportskog karavana (SW) te u ina?ici SPORT ENGINEERED, otkriva nam kako ?e izgledati siluete budu?ih luksuznih modela marke Peugeot. Prednji je kraj inovativan, naglašeno dinami?an i okrunjen novim središnjim logotipom. Novi 508 djeluje posebno suvremeno zahvaljuju?i savršenoj integraciji logotipa u rešetkastu prednju masku.

Neovisno o izvedbi, prednji kraj novog modela isti?e se novim svjetlosnim potpisom u obliku triju pandži. Te su „svjetlosne oštrice” ugra?ene u iznimno tanka Matrix LED prednja svjetla.

Stražnja LED svjetla tako?er su izvedena u obliku triju pandži te su kombinirana s dinami?kim pokaziva?ima smjera.

Putni?ki prostor novog 508 i 508 SW jasno ukazuje na okretanje marke višim segmentima: poseban je naglasak stavljen na kvalitetu i suvremenost materijala od kojih su izra?ene nove presvlake, kao i na minimalisti?niju, ugodniju i ergonomi?niju ru?icu mjenja?a.

Peugeot i-Cockpit® sada je još tehnološki napredniji. Uklju?uje novi multimedijski sustav Peugeot i-Connect® Advanced s 10-in?nim središnjim zaslonom, povezanu navigaciju, prepoznavanje glasovnih naredbi, funkciju beži?nog povezivanja i ažuriranje preko interneta.

Novi 508 objedinjuje ono najbolje od marke Peugeot: užitak u vožnji, udobnost, osje?aj bezbrižnosti i sigurnost koju ulijevaju sustavi za pomo? u vožnji. Ti sustavi uklju?uju:
• tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije nego što ih osvijetle duga svjetla
• sustav za poluautonomnu vožnju druge razine koji uklju?uje prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sustav za održavanje vozila u prometnom traku
• kamere visoke razlu?ivosti za pomo? pri parkiranju
• sustav za kontrolu ovjesa s tri na?ina rada (Normal, Comfort i Sport).

Novi Peugeot 508 i 508 SW dostupni su s plug-in hibridnim motorom snage 180 KS (novo) ili 225 KS te benzinskim ili dizelskim motorom snage 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8.

508 Peugeot SPORT ENGINEERED, ambasador linije Neo-Performance, dostupan je u plug-in hibridnoj ina?ici s 360 KS i pogonom na sve kota?e.

Izvedbe novog 508 osmišljene su u skladu s vrijednostima ciljnih kupaca koji traže spoj sportske i dinami?ne vanjštine te autenti?nog iskustva u unutrašnjosti. Dakako, bez kompromisa u pogledu tehnologije i povezanosti. Sa sve ve?om ekološkom osviještenoš?u kupaca raste i potražnja za u?inkovitim motorima koji pružaju užitak u vožnji. Novi 508 SW uz elegantnu siluetu nudi i prakti?nu dimenziju koja privla?i mlade obitelji.

Novi 508 djeluje posebno suvremeno zahvaljuju?i savršenoj integraciji logotipa u prednju masku i sam odbojnik, istan?anom rešetkastom uzorku maske i boji karoserije koja dodatno naglašava novi dizajn.

Kako to obi?no biva, novi logotip Marke ugra?en je u sâmo središte prednje maske, a naglašavaju ga rešetkasti elementi ukošeni prema prednjim svjetlima.

Dizajn prednjeg kraja nešto je jednostavniji pa vozilo djeluje suvremenije. Svjetlosni snop kao da nestaje u masci, daju?i ugla?en izgled silueti.

Ina?ica Peugeot SPORT ENGINEERED ima precizno dizajniranu masku, ?as sjajnu, ?as teksturirano crnu, oštru i ma?kastu. Svjetlosni potpis linije Kryptonite u obliku triju oštrica pandži usamljeno se proteže poklopcem prtljažnika.

Matrix LED svjetla serijski se ugra?uju u sve izvedbe ovog modela, a Marki su omogu?ila da dizajnira nevjerojatno tanka prednja svjetla koja upotpunjuju ma?kasti izgled vozila, oštriji nego u ijednom vozilu marke Peugeot. Ta svjetla, izra?ena u jednom komadu, pravo su tehnološko postignu?e, budu?i da uklju?uju nova dnevna svjetla u obliku triju pandži te 3D u?inak za dojam dubine.

Izvedbe novog 508 imaju me?uosovinski razmak od 2,79 m, ukupnu duljinu od 4,75 m (limuzina) i 4,79 (SW) te širinu od 1,86 m s preklopljenim retrovizorima.

Promatrani postrance, novi 508 i 508 SW djeluju još živahnije s novim 18-in?nim aluminijskim naplatcima dijamantne obrade EPHERRA koji na poseban na?in spajaju dizajn i u?inkovitost.

Svi aluminijski naplatci imaju središnji vijak s pet krakova i logotipom Peugeot u sredini, a njihove su matice u potpunosti skrivene.

Prednje, stražnje i bo?ne oznake novog 508 još su suvremenije zahvaljuju?i novom fontu i novoj bazaltno sivoj boji.

Stražnji svjetlosni potpis interpretacija je triju oštrica u nešto vodoravnijoj i dinami?nijoj verziji. Full LED svjetla s dinami?nim pokaziva?ima smjera serijski se ugra?uju u sve izvedbe modela.

Nekadašnji amblem Marke zamijenila je oznaka Peugeot bazaltno tamnosive boje koja se proteže ?itavom duljinom središnje crne trake. Zahvaljuju?i tomu, stražnji kraj djeluje suvremenije i šire.

Peugeot 508 bit ?e dostupan u 7 boja karoserije, uklju?uju?i 3 nove boje:
• bijela Okenite (nova boja)
• Plava Eclipse (nova boja)
• Siva Titanium (nova boja)
• Siva Selenium (sada dostupna za sve ina?ice)
• Siva Artense
• Crvena Elixir
• Crna Perla Nera.

Novi Peugeot 508 i 508 SW bit ?e dostupni u tri ina?ice:
• ALLURE
• GT
• Peugeot SPORT ENGINEERED s ekskluzivnim motorom

Unutar putni?kog prostora nalazi se jedna od glavnih zna?ajki marke Peugeot: Peugeot i-Cockpit®. Cijelo se desetlje?e usavršava i modernizira sa svakom novom generacijom. Novi 508 ostavlja trag u smislu ergonomije, kvalitete, prakti?nosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom Peugeot i-Connect® Advanced.

Kompaktni upravlja? zna?ajka je kokpita Peugeot i-Cockpit® koja višestruko pove?ava užitak u vožnji nude?i jedinstvenu upravljivost i preciznost kretanja. Upravlja? ima novi središnji logotip, a na njemu se nalaze i tipke za upravljanje multimedijskim sustavom (izvori zvuka i telefon) te tipke za prilagodbu glasno?e i aktivaciju glasovnih naredbi.

Digitalna instrumentna plo?a s 12-in?nim digitalnim zaslonom smještena je u razini o?iju odmah iznad upravlja?a. Može se u potpunosti personalizirati te nudi nekoliko novih na?ina prikaza (povezani navigacijski sustav TomTom, radio / medijski sadržaji, pomo? u vožnji, protok energije itd.) koji se mogu mijenjati izravno na upravlja?u.

Na središnjem dijelu armaturne plo?e smjestio se 10-in?ni dodirni zaslon visoke razlu?ivosti. Blago je nakošen prema voza?u, a time i ergonomi?niji za upotrebu, no i dalje je dostupan i suvoza?u.

Ispod središnjeg zaslona nalaze se poboljšane klavirske tipke s pomo?u kojih možete pristupiti glavnom izborniku, postavkama klima-ure?aja, aplikacijama, sustavima za pomo? u vožnji, telefonu, medijskom sadržaju i postavkama vozila.

Središnja konzola isti?e se ugla?enim dizajnom te novom ru?icom automatskog mjenja?a. Voza? jednim dodirom može odabrati neki od razli?itih na?ina rada koje nudi 8-stupanjski automatski mjenja? EAT8.

Kod hibridnih motora, na?in Brake (B) aktivira regenerativno ko?enje. U benzinskoj ina?ici on je zamijenjen na?inom Manual (M) koji omogu?uje ru?no odabiranje brzine s pomo?u polugica iza upravlja?a.

Ovisno o motoru, voza?ima je na raspolaganju i bira? s pomo?u kojeg mogu prilagoditi željeni na?in rada (Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport i 4WD). U modelima opremljenima ovom zna?ajkom, odabrani na?in rada utje?e i na krutost kontroliranog ovjesa (Normal, Sport i Comfort).

Novi 508 nudi povezano i ergonomi?no iskustvo koje ?e upotpuniti vaše svakodnevne vožnje. Novi multimedijski sustav svakom voza?u omogu?uje da, u skladu s vlastitim vještinama i željama, istovremeno uživa u najboljim zna?ajkama pametnog telefona i automobila. Svaki voza? može definirati i održavati vlastite postavke zaslona i ugo?aja. U sustavu je mogu?e pohraniti do osam razli?itih profila.

Funkcija zrcaljenja, koja povezuje pametni telefon s multimedijskim sustavom, sada je beži?na (Wi-Fi tehnologija) te omogu?uje istovremeno povezivanje dvaju telefona preko Bluetootha. Tu su i ?etiri USB uti?nice koje zaokružuju ponudu zna?ajki za povezivanje (dvije USB-C uti?nice ispod prednjeg naslona za ruku i dvije USB-A uti?nice u drugom redu sjedala).

10-in?ni središnji zaslon visoke rezolucije može se u potpunosti i jednostavno personalizirati te uklju?uje više prozora i widgeta ili pre?aca koji se lako upotrebljavaju i odzivni su poput tableta. Jednostavno se prelazi iz jednog izbornika u drugi povla?enjem udesno ili prema gore i dolje za prikaz obavijesti, a dodirnete li ga s tri prsta prikazat ?e se po?etna stranica. Baš kao i kod pametnog telefona, povratak na po?etnu stranicu u bilo kojem trenutku je jednostavan – samo treba pritisnuti klavirsku tipku „Home”.

Na vrhu zaslona nalazi se traka na kojoj su prikazane informacije o vanjskoj temperaturi, klimatizaciji, položaju na stranici s widgetima, podaci o povezanosti, obavijesti i to?no vrijeme.

Peugeot i-Connect Advanced uklju?uje mo?an i u?inkovit povezani navigacijski sustav TomTom®. Za još jednostavnije ?itanje, kartu je mogu?e prikazati na središnjem zaslonu. Sustav se ažurira beži?no, odnosno izravnim slanjem podataka putem telekomunikacijske mreže.

Prepoznavanje glasovnih naredbi s pomo?u komande „OK Peugeot” poboljšava sigurnost i pojednostavnjuje upotrebu razli?itih funkcija multimedijskog sustava.

Kako bi se pomoglo korisnicima i odgovorilo na njihova pitanja, uz multimedijski sustav priloženi su dokumentacija i upute.

Novi Peugeot 508 opremljen je širokim rasponom sustava za pomo? u vožnji i najnovijom opremom koji informacije prikupljaju s pomo?u nekoliko kamera i brojnih radara te vožnju, upravljanje i putovanje ?ine sigurnijima i ugodnijima.
• Prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go i funkcija prilagodljivog održavanja razmaka izme?u automobila.
• Automatsko ko?enje u nuždi s upozorenjem na sudar: otkriva pješake i bicikliste, u dnevnoj i no?noj vožnji, pri brzinama od 7 km/h do 140 km/h.
• Aktivni sustav upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje.
• Sustav pra?enja pozornosti voza?a, koji otkriva smanjenje pozornosti nakon duljih razdoblja vožnje, pri brzinama ve?ima od 65 km/h, analiziranjem mikrokretnji upravlja?a.
• Prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj armaturnoj plo?i: znakovi za obvezno zaustavljanje, promet u jednom smjeru, zabrana pretjecanja, završetak zabrane pretjecanja, kao i uobi?ajeni znakovi za ograni?enje brzine.
• Sustav Night Vision koji otkriva živa bi?a (pješaci/životinje) ispred vozila no?u ili u uvjetima slabe vidljivosti. Zahvaljuju?i prednjoj infracrvenoj kameri, sustav otkriva pješake i životinje izvan dometa dugih svjetala te ih prikazuje na digitalnoj instrumentnoj plo?i, izravno u vidnom polju voza?a.
• Sustav za nadzor mrtvog kuta.
• Kamere visoke razlu?ivosti za pomo? pri parkiranju.
• Prilagodba nagiba vanjskih retrovizora prilikom aktivacije stupnja za vožnju unatrag.
• Prednja svjetla izvedena u Matrix LED tehnologiji jam?e maksimalan domet dugih svjetala bez zasljepljivanja vozila ispred i onih koja dolaze ususret.
• Automatsko uklju?ivanje dugih svjetala.
• Kontrola ovjesa s tri na?ina rada (Normal, Sport i Comfort).

Na raspolaganju je i ostala oprema za još jednostavniju upotrebu novog 508:
• Funkcija telefoniranja slobodnih ruku
• Pristup punih ruku zahvaljuju?i motoriziranom poklopcu prtljažnika
• Grijano vjetrobransko staklo s funkcijom odle?ivanja
• Perimetrijski, volumetrijski, protuprovalni alarm s blokadom
• Elektri?na parkirna ko?nica
• Panoramski krov sa sjenilom

Uz izvanredno prianjanje, vrhunsku udobnost i savršenu upravljivost, novi Peugeot 508 više no ikad pokazuje koliko mu je užitak u vožnji u krvi! Model se snažno oslanja na tehnologije i stru?nost marke:
• Njegova platforma ima sjajne dinami?ke kvalitete, a zahvaljuju?i manjoj masi smanjuje potrošnju te poboljšava pasivnu sigurnost i performanse vozila.
• Karoserija oja?ana tehnikom zavarivanja upotrebljava strukturno ljepilo koje pove?ava krutost i izdržljivost.
• Filtrirani prednji podokvir pomaže optimizirati rad ovjesa.
• Multi-link stražnji ovjes kombiniran je s podesivim i upravljivim sustavom ovjesa s tri na?ina rada (Normal, Comfort i Sport).
• Postavke ovjesa prilago?ene su svakom motoru kako bi se osigurala maksimalna udobnost za putnike i ublažile neravnine na cesti.
• Elektri?ni servoupravlja? prilago?ava otpor uvjetima vožnje te jam?i izvanrednu upravljivost.
• Krug okretanja izme?u rubnika iznosi 10,8 m.
• Dimenzije guma iznose od 17 do 20 in?a.

Inženjeri odjela Peugeot SPORT prilagodili su šasiju ina?ice Peugeot SPORT ENGINEERED uz pomo? posebnih postavki koje osiguravaju visoku razinu udobnosti i upravljivosti:
• Podesivi ovjes optimiziran je trima na?inima rada (Comfort/Hybrid/Sport)
• Niže težište, 24 mm širi prednji trag kota?a i 12 mm širi stražnji trag kota?a
• Prednji ko?ni diskovi promjera 380 mm s fiksnim ?etveroklipnim kliještima
• 20-in?ni naplatci s gumama Michelin© Pilot Sport 4S.

Novi Peugeot 508 nudi brojnu opremu osmišljenu da maksimalno pove?a užitak putovanja i mobilnosti.

Prednja sjedala posebno su udobna i nose oznaku AGR (Aktion für Gesunder Rücken) koju im je dodijelilo neovisno njema?ko udruženje stru?njaka za ergonomiju i zdravlje le?a. Oznaka obuhva?a i ergonomska svojstva i raspon prilagodljivosti prednjih sjedala.

Sjedala mogu biti opremljena i funkcijom elektri?nog podešavanja s dvjema postavkama memoriranja za voza?a, kao i funkcijom pneumatske masaže s osam razli?itih programa (uklju?uju?i tri nova) te funkcijom grijanja sjedala.

Sjedala se isti?u kvalitetom upotrijebljenih materijala, me?u kojima i dvjema novim presvlakama, serijski dostupnima za ina?ice ALLURE i GT, presvlakama od mješavine umjetne kože i tekstila za prvu razinu opreme i presvlakama od mješavine umjetne kože i Alcantare® za ina?icu GT.

Dvije opcije presvlaka od Nappa kože (Mistral ili crvena) dostupne su uz nadoplatu, a krasi ih silueta lava izvezena na prednjim naslonima za glavu.

Ina?ica Peugeot SPORT ENGINEERED ima posebne presvlake s prepoznatljivim šavovima boje Kryptonite. Tim istim šavovima naglašeni su i armaturna plo?a, nasloni za ruku i pjenaste obloge središnje konzole.

Izvla?iva središnja konzola, smještena izme?u prednjih sjedala, ima posebno postolje za beži?no punjenje pametnog telefona. Ostatak konzole ?ine prakti?an prostor za pohranu i dva velika drža?a ?aša. Ispod naslona za ruku nalaze se dvije USB-C uti?nice (za punjenje i prijenos podataka) i 6,4-litreni prostor za pohranu.

Sa stražnje strane središnje konzole, u drugom redu sjedala, nalaze se dvije USB-A uti?nice za punjenje (dostupno u svim razinama opreme).

Novi Peugeot 508 u serijskoj opremi nudi dvodijelnu klupu (60:40) s otvorom za prijevoz skija. 508 SW ima dva prekida?a za jednostavno preklapanje razli?itih dijelova klupe. Prekida?i su lako dostupni i smješteni na bo?nim stranama prtljažnika.

Obujam prtljažnika iznosi:
• od 487 do 1537 litara (limuzina)
• od 530 do 1780 l (SW)

Za još ve?u prakti?nost u svakodnevnoj upotrebi, prtljažnik je opremljen 12 V uti?nicom s desne strane, dvama LED svjetlima, mrežicom i elasti?nom trakom za osiguravanje tereta i kukicama za odlaganje torbi.

Poklopac prtljažnika je motoriziran kako biste mu lakše pristupili s punim rukama. Otvara se automatski…
• kad nogom prije?ete ispod odbojnika
• kad pritisnete gumb na klju?u za daljinsko upravljanje
• kad pritisnete gumb na poklopcu prtljažnika
• ili kad pritisnete gumb na armaturnoj plo?i.

Armaturnom plo?om, oblogama prednjih vrata i središnjom konzolom novog 508 proteže se LED svjetlosna traka ?ije nježno plavo svjetlo stvara profinjen ugo?aj u automobilu.

Klima-ure?aj pove?ava toplinsku ugodnost putnika, dok za kvalitetu zraka u unutrašnjosti brine AQS (Air Quality System). Taj sustav neprekidno nadzire kvalitetu zraka koji ulazi u putni?ki prostor, a može i automatski aktivirati recirkulaciju zraka.

Hi-Fi sustav FOCAL® Premium, koji se ugra?uje u novi 508, plod je višegodišnje suradnje s Focalom, francuskom markom specijaliziranom za audiosustave. Sastoji se od 10 zvu?nika s ekskluzivnim patentiranim tehnologijama:
• 4 TNF visokotonska zvu?nika s invertiranom kupolom od aluminija
• 4 dubokotonska/srednjetonska zvu?nika s membranom od materijala Polyglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) za prigušivanje ovjesa
• 1 središnji zvu?nik od materijala Polyglass
• 1 dubokotonski zvu?nik Power Flower™.

Svi su oni povezani na novo 12-kanalno poja?alo od 690 W (tehnologija iz klase D).

Timovi marki Peugeot i FOCAL® prilagodili su raspored zvu?nika kako bi svi putnici uživali u spektakularnom zvuku. Zvuk u unutrašnjosti stabilan je i precizan, glasovi jasni i ?isti, a basovi duboki i intenzivni. Nova postavka Front-Optimized omogu?uje putnicima sprijeda da uživaju u senzacionalnom zvuku.

Dostupna su dva plug-in hibridna motora s prednjim pogonom:
• NOVI PLUG-IN HIBRID 180 e-EAT8: Pogon na prednje kota?e / kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i elektri?nog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenja? e-EAT8.
• PLUG-IN HIBRID 225 e-EAT8: Pogon na prednje kota?e / kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i elektri?nog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenja? e-EAT8.

Plug-in hibrid s pogonom na sve kota?e dostupan je za ina?ice 508 Peugeot SPORT ENGINEERED koje potpisuje Peugeot SPORT:
• PLUG-IN HIBRID 360 e-EAT8: Pogon na sve kota?e / sprijeda: kombinacija motora PureTech od 200 KS (147 kW) i elektri?nog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenja? e-EAT8 / straga: elektri?ni motor od 81 kW i sustav upravljanja energijom preuzet iz modela Peugeot 9X8.

Litij-ionska baterija za plug-in hibride snage 180, 225 i 360 KS ima kapacitet od 12,4 kWh i snagu od 102 kW. Dostupne su dvije vrste ugra?enih punja?a: jednofazni punja? snage 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punja? snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi (serijski dostupan za Peugeot SPORT ENGINEERED).

Procijenjeno trajanje punjenja:
• S pomo?u zidne punionice Wall Box od 7,4 kW (32 A) i jednofaznog ugra?enog punja?a od 7,4 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 1 sat i 40 minuta.
• S pomo?u oja?ane uti?nice (14 A) i jednofaznog ugra?enog punja?a od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 3 sata i 25 minuta.
• S pomo?u standardne uti?nice (8 A) i jednofaznog ugra?enog punja?a od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje oko 7 sati i 5 minuta.

Dostupna su i tri motora s unutarnjim izgaranjem:
• PureTech 130 EAT8: 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor snage 130 KS, kombiniran s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8 i sustavom Start & Stop.
• BlueHdi 130 EAT8: 1,5-litreni ?etverocilindarski dizelski motor snage 130 KS, kombiniran s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8 i sustavom Start & Stop.
• Puretech 218 EAT8: 1,6-litreni ?etverocilindarski benzinski motor snage 218 KS, u skladu s ekološkim normama zemalja izvoza (samo za Afriku, Bliski istok i Aziju), kombiniran s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8 i sustavom Start & Stop.

Treba napomenuti da su svi motori za europsko tržište uskla?eni s najnovijim europskim ekološkim normama euro6.e te su opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenja?em koji jam?i bezbrižnost i u?inkovitost.

Ovisno o zemlji prodaje, novi Peugeot 508 može se kupiti na internetskoj stranici Marke za prodaju, ?ime se omogu?uje potpuno digitalna i sasvim sigurna kupnja („Online prodaja”). Kupci mogu kupiti novo vozilo, zamijeniti staro vozilo i financirati novo vozilo s pomo?u svojeg pametnog telefona, tablet-ra?unala ili osobnog ra?unala. Svaki kupac sam odabire želi li da mu se vozilo dostavi na ku?nu adresu bez naknade.

Kako bi podržala svoje kupce u energetskoj tranziciji, marka Peugeot nudi širok raspon usluga koje se temelje na nekoliko stupova:

Peugeot Easy-Charge omogu?uje jednostavan pristup razli?itim rješenjima za punjenje elektrificiranih vozila:
• široki raspon rješenja za punjenje kod ku?e ili na radnom mjestu (oja?ana uti?nica, Wallbox, Smart Wallbox itd.), dijagnosti?ki postupak za procjenu potrebne elektri?ne instalacije i najboljeg rješenja za punjenje, kao i kona?nu instalaciju zahvaljuju?i preporu?enim partnerima
• paket za punjenje na javnim punionicama putem e-rješenja Free2Move, koje omogu?uje pristup mreži od više od 350.000 punionica diljem Europe te izbor punionice prema udaljenosti, brzini i cijeni punjenja.

Peugeot Easy-care osmišljen je da podrži kupce na njihovu putovanju i pomogne im da potpuno bezbrižno uživaju u svojem automobilu zahvaljuju?i:
• novim simulatorima i digitalnim putovanjima, kako bi saznali više o elektri?noj mobilnosti na internetskim stranicama marke Peugeot
• prilago?enim ugovorima o usluzi i pomo?i na cesti, koji se mogu uklju?iti u jedinstven paket financiranja kako bi se kupcima omogu?io posve bezbrižan užitak u vožnji
• potvrdi o kapacitetu baterije nakon servisa koja olakšava preprodaju elektrificiranog vozila zahvaljuju?i jamstvu o kapacitetu njegove baterije
• jamstvu na bateriju u trajanju 8 godina ili 160.000 kilometara.

Posljednje, ali ne i manje važno, aplikaciju za pametni telefon MyPeugeot® možete upotrebljavati da biste:
• Pokretali ili programirali grijanje i hla?enje vozila: uz osiguravanje udobnosti, ova zna?ajka optimizira doseg (brža konvergencija zadane vrijednosti temperature u fazi pokretanja) predvi?anjem optimalne radne temperature baterije kad je vozilo priklju?eno na punionicu.
• Provjeravali, programirali, pokretali ili odga?ali punjenje baterije na daljinu. Osim što zna?ajno štedi vrijeme, ova vam zna?ajka pomaže da ne trošite više novca ili energije nego što je to potrebno. Upute se šalju vozilu u stvarnom vremenu.
• Ostvarili pristup virtualnoj knjižici o održavanju, odnosno elektroni?kom dokumentu u kojem možete evidentirati sve ra?une i podatke o održavanju vozila unutar mreže. Osim što je dobra za okoliš, virtualna knjižica pomaže vam da pove?ate preprodajnu vrijednost vozila. Budu?em vlasniku daje uvid u stvarno stanje vozila i ubrzava preprodaju.
• Daljinski slali rute putovanja koje ste isplanirali na zaslonu navigacijskog sustava u vozilu ili uz pomo? pametnog telefona. Na taj ?ete na?in uštedjeti vrijeme kada sljede?i put krenete na isto putovanje, ali i brzo prona?i javno parkirno mjesto kada stignete na odredište. Prednost je i to što se više ne morate koristiti tipkovnicom da biste zadali jasne upute i tako nehotice ugrozili svoju i tu?u sigurnost: navigacijski je sustav programiran tako da analizira i izvrši glasovne naredbe.

Novi Peugeot 508 stiže u prodajne salone sredinom 2023. godine, a proizvodit ?e se u tvornici u Mulhouseu u Francuskoj.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com