Jedan od najzna?ajnijih klasika u bogatoj povijesti njema?kog premium proizvo?a?a svakako je Mercedes-Benz 300 SL Roadster iz 1957. godine. Izvedenica slavnog Mercedes-Benza 300 SL Gulwing (s krilnim vratima) zapravo je nastala spletom nesretnih okolnosti. Nakon što je 1956. u SAD-u u mladi bra?ni par izletio s ceste i izgorio u automobilu, jer nisu mogli otvoriti vrata, uvoz legendarnog Gullwinga u SAD bio je zabranjen.
Ameri?ki fanovi bili su o?ajni tom ?injenicom, a spas je stigao u Ženevi 1957. kad je predstavljena izvedba Roadster. O?ekivano, najve?u popularnost stekla je na sjevernoameri?kom tržištu, ali ni Europljani nisu bili imuni na izvedenicu bez krova pa je kona?na bilanca prevagnula u korist Roadstera. Modela 300 SL Gulwing sveukupno je proizvedeno 1400, a 300 SL Roadster dosegao je nakladu od 1858 primjeraka.
Kabriolet iz snova uspjeh cestovnih verzija temeljio je na velikim sportskim pobjedama, koje uklju?uju trijumfe na 24 sata Le Mansa te utrkama Carrera Panamericana i Mille Miglia. Napredna tehnologija vidljiva je po strukturi od ?eli?nih cijevi, što je karakteristika trka?ih bolida, ali i po prvom ?etverotaktnom benzincu s direktnim ubrizgavanjem. Redi se o rednom 6-cilindrašu obujma 2996 ccm. Pretvorbom iz coupea u kabriolet masa je, zbog oja?anja podnice, narasla sa 1180 na 1300 kg, ali je motor zato nabijen sa 215 na 225 KS.
Za svoje vrijeme nudio je spektakularne performanse. Jurio je ?ak 260 km/h, imao je neovisan ovjes sprijeda i straga, ali je disk ko?nice na svim kota?ima dobio tek 1961.. Dužinom od 457, širinom od 179 i visinom od 130 cm atraktivna silueta bila je zajam?ena, a mnogi ga, s potpunim pravom, smatraju jednim od najljepših automobila u povijesti. Luksuzna unutrašnjost, izra?ena od najfinijih materijala poput kože i mahagonija, naglašava plemenit pedigre. Uostalom, bio je jedan od najskupljih modela na tržištu, a danas originalni primjerci vrijede oko milijun eura. Spektakularan automobil!