8 od 10 novih Dacijinih kupaca u Europi sada zagovara elektri?nu mobilnost!

0
307

Istraživanje o okolišu i elektri?noj mobilnosti, provedeno prošlog kolovoza u Europi, ukazalo je na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Naime, 62 % ispitanika promijenilo je svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zaga?enja. Klimatske promjene prijetnja su ?itavom ?ovje?anstvu, zato je važno da svatko da svoj doprinos. Visoki zahtjevi postavljeni su i pred brojna tijela, uklju?uju?i vlade, tvrtke i proizvo?a?e automobila!

Istraživanje o okolišu i elektri?noj mobilnosti, provedeno prošlog kolovoza u Europi, ukazalo je na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Naime, 62 % ispitanika promijenilo je životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zaga?enja. Klimatske promjene prijetnja su ?itavom ?ovje?anstvu, zato je važno da svatko da svoj doprinos. Visoki zahtjevi postavljeni su i pred brojna tijela, uklju?uju?i vlade, tvrtke i proizvo?a?e automobila.

Trenuta?no se nalazimo na samoj prekretnici nove ere koju obilježava još ve?a osviještenost ljudi o pitanjima ekološke krize i kontroliranoj uporabi resursa. Toj zelenoj filozofiji priklonila se i Dacia sa svojim Springom – pristupa?nim i posve elektri?nim novim gradskim automobilom.

IZGLEDI ZA ELEKTRI?NU MOBILNOST U EUROPI

Kako bismo zaustavili klimatske promjene, nužno je razviti oblike prijevoza s manjim uglji?nim otiskom. Elektrifikacija je klju?na sastavnica tog procesa, budu?i da je uglji?ni otisak elektri?nih vozila upola manji od onog vozila s benzinskim ili dizelskim motorom. Upravo zato 8 od 10 ljudi u Europi zagovara širu primjenu elektri?nih i hibridnih vozila u narednom desetlje?u. I premda bi najbolji pristup bio spojiti ekološke interese ljudi s njihovom željom da smanje uporabne troškove svojeg automobila, prijelaz na elektri?nu mobilnost i dalje ?e se odvijati sporo.

Neki od razloga zbog kojih Europljani oklijevaju u potpunosti prihvatiti elektri?nu mobilnost su visoka kupovna cijena, ograni?en doseg te pitanja punjenja i vremena koje je za to potrebno. Više od polovine ispitanika o?ekuje da proizvo?a?i proizvedu i plasiraju povoljnija elektri?na vozila.

KONA?NO PRISTUPA?NI MODELI ELEKTRI?NIH VOZILA

No, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupa?no elektri?no vozilo koje ispunjava sadašnje i budu?e potrebe voza?a. Dacia ima odgovor i na to! Revolucionarna marka koja je uzdrmala automobilsku industriju popularnim modelima kao što su Logan, Sandero i Duster krenula je u osvajanje elektri?nog tržišta s novim gradskim automobilom – Dacijom Spring. Vjerna svojem identitetu, marka je ponudila najpristupa?niji elektri?ni automobil na europskom tržištu. S dosegom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP), Spring je savršen za svakodnevna, ali i dulja putovanja. Uzevši u obzir da europski voza?i dnevno prije?u oko 30 km, jednom napunjena baterija bit ?e im dostatna za cijeli tjedan vožnje. Spring je jednostavno voziti i puniti. U trenu je osvojio europske kupce i nagomilao 40.000 narudžbi u samo osam mjeseci!

DACIA SPRING I NJEGOVI VOZA?I DIJELE ISTU ŽIVOTNU FILOZOFIJU

Osim što je opravdao povjerenje postoje?ih kupaca u filozofiju marke, Spring se pokazao još ve?im uspjehom jer je uspio privu?i i nove kupce: ?ak 8 od 10 njegovih kupaca po prvi je put ukazalo povjerenje toj marki! Springovi vlasnici posebno cijene njegovu pristupa?nost, udobnost vožnje, dizajn i cijenu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com