Kad je stigao na tržište Opel Admiral bio je zamišljen kao protuotrov za Mercedes-Benz, Horch i Maybach, ali po osjetno nižoj cijeni. Predstavljen je na salonu automobila u Berlinu kao svojevrski nasljednik Opela Super Six, a proizvodnja je krenula krajem 1937. tako da je u toj godini proizvedeno svega osam primjeraka.
Gabaritima nije krio veliku želju za ulaskom u premium segment. Dužinom od 527 cm, širinom od 180 i visinom od 171 nudio je odli?nu prostranost, naglašenu me?uosovinskim razmakom od 315,5 cm. Pod haubu se smjestio 3.6-litreni redni 6-cilindraš koji je sa 75 KS prili?no potentno pogonio automobil mase 1605 kg. Opel Admiral s lako?om je postizao 132 km/h, što se prije 80 godina smatralo prili?no brzim. Zahvaljuju?i spremniku za gorivo obujma 70 litara nudio je i solidnu autonomiju od oko 400 km. Dakle, prosje?no je trošio 18 litara.
Ve? po?etkom 1938. godine na tržište je stigla i kabrioletska izvedba, koja je polu?ila prili?an uspjeh pa je nosila oko 40 posto prodaje. Opel Admiral u svakom je pogledu bio tržišni hit, bez obzira što je unutrašnjost bila previše konfekcijska da bi se ugrozio premium trio spomenut na po?etku teksta. Zahvaljuju?i Admiralu Opel je u to doba držao ?ak 25 posto cijelog njema?kog tržišta.
Po?etak Drugog svjetskog rata presudio je Admiralu, a njegov se motor nastavio ugra?ivati u vojno vozilo Opel 3.5 Blitz.