Samo tri tjedna nakon što je odstupio preminuo je legendarni i najdugovje?niji ?elnik Mitsubishija, Osamu Masuko! 15 godina upravljao je kultnom kompanijom, a “obuzdao” je i Carlos Ghosna.
Samo tri mjeseca nakon što je zatražio i dobio “dopuštenje” da se umirovi sedamdesetjednogodišnji Osamu Masuko zaklopio je o?i. Živio je život kompanije na samom njenom ?elu, duže od bilo kojeg Mitsubishijevog vrhovnika. Uspio ga je sredinom prvog desetlje?a izvu?i iz teškog globa, uveo ga je u Alijansu s Renaultom i Nissanom, a preživio je i nedavnu tešku aferu koju im je proizveo karizmati?ni Carlos Ghosn. Ostat ?e upam?en kao odan, postojan, smiren i vidovit manager koji je sa?uvao ovu japansku kompaniju od brojnih havarija.
Osamu Masuko na ?elu je japanskog proizvo?a?a automobila od 2005. godine, što zna?i da je vodio japansku marku automobila kroz jedno od najturbulentnijih razdoblja u njezinoj povijesti. Izme?u ostalog, bio je na ?elu u vrijeme spajanja marke s koncernom Renault-Nissan, što se dogodilo 2016. nakon skandala oko puštanja novih vozila.
Masuko je na vrijeme preuzeo kormilo Mitsubishija, japanski koncern Mitsubishi Heavy Industries uložio je u tvrtku pola milijarde japanskih jena (oko 4,3 milijuna eura), pomažu?i tako spasiti nekad 19. najve?eg proizvo?a?a automobila na svijetu, koji se tada suo?avao s problemima zbog navodnog prikrivanja tvorni?kih nedostataka i posljedi?nih zahtjeva ameri?kog tržišta za opozivom vozila.
Mitsubishi nije propao pod Masukovim vodstvom, budu?i da je bio odgovoran za to što je marka kona?no dospjela u ruke Nissana, a time i dijela koncerna Nissan-Renault. Kao rezultat toga, bio je u dobrim odnosima s Carlosom Ghosnom, što je kasnije porekao kad je uhi?en 2018. godine.
“Unutar partnerstva izgradio je solidno partnerstvo i uspio je svojom mirnom osobnoš?u i izvrsnim vezama u industriji”, napisali su u Mitsubishiju, potvr?uju?i da je bivši predsjednik marke ve? umro u ?etvrtak, 27. kolovoza. Kao službeni uzrok smrti navodi se zastoj srca.
Da je Masuko bio lošeg zdravlja, otkrio je kad je prije samo tri tjedna odlu?io i dao ostavku na mjesto predsjednika marke u 71. godini. S 15 godina iskustva postao je predsjednik Mitsubishija s najdužim stažem, a na direktorskoj stolici zamijenio ga je Takao Kato, trenutni generalni direktor marke.