Rabljeni: Fiat Stilo 1.6 16V (2001.)

0
2540

Nasljednik Brava, Fiat Stilo, u prodaju je stigao 2001., znatno je unaprijedio kvalitetu, a od benzinaca najboljim se pokazao atmosferski 1.6 16V. Premda se od njega puno o?ekivalo, nije uspio ponoviti tržišni uspjeh Fiat Brava, koji je 1996. oki?en titulom Europskog automobila godine. Bazira se na C-platformi Fiat grupe, a Talijani su se hvalili velikim iskorakom u kvaliteti, jer je, primjerice, armaturu izra?ivala ista tvrtka koja je opremala Audi A3. Viša kvaliteta vidljiva je i po masivnijoj izvedbi, ali pouzdanoš?u se ipak nije uspio približiti Volkswagen Golfu.

Mnogu prema Fiatima imaju potpuno neutemeljene predrasude. Kvalitetniji su nego što se misli, pa Fiat Stilo može biti dobar suputnik. Pritom je benzinac 1.6 sa 103 KS, isti iz modela Bravo i Brava, najbolji izbor. Uz pravilno održavanje nerijetko prevali i 350.000 km do generalnog popravka. Isto to ne može se re?i za 1.2 16V, koji je nježan i preslab, 1.8 16V koji ima problema s varijatorom faze te 2.4 iz modela Abarth koji po gradu pije 15 litara, a performansama ne opravdava slavno ime. Dizelaši su izvrsni, ali nerijetko loše održavani.

Testirani primjerak dokazao je i kako sa 16 godina i 180.000 km ‘na le?ima’ dobro odolijeva zubu vremena. Motor pali iz prve, vu?e uvjerljivo, a jedino mu se može zamjeriti nešto ve?a potrošnja. S druge strane dijelovi su jeftini, a atmosferski benzinac je dovoljno robustan i za voza?e sklone sportskoj vožnji. Kod održavanja je iznimno bitna jedna napomena. Prilikom izmjene zup?astog remena nužno je izmijeniti i osjetljivu remenicu uljne pumpe. Na njoj mnogi štede i riskiraju havariju, jer ako dobije zazor u osi remen na njoj presko?i te se sudare klipovi i ventili. Tako?er, dobro je skratiti interval izmjene zup?astog remena sa 100.000 na 90.000 km.

Fiat Stilo ima i dodatan plus. Nije upadljiv i donosi nizak rizik od kra?e. Limarija je solidna i izdržljiva, zapravo bolja od ve?ine njema?kih konkurenata, ali ukupan dojam, za razliku od solidne mehanike, kvari osjetljiva elektrika. Previsok napon instalacije rezultira ?estim pregaranjem žarulja, a sklon je greškama u radu zra?nih jastuka.

Podvozje i spojka najbolji su pokazatelj brige vlasnika. Dobro je provjeriti i stanje ispušnog sustava, jer je osrednje kvalitete. Manšete upravlja?kog mehanizma rijetki izdrže duže od pet godina, a kod starijih modela, uglavnom voženih po gradu, ?estu su problemi s amortizerima i selenima. Unutrašnjost je za klasu bolja od prethodnika. Fiat Stilo na tom je polju ostvario velik napredak pa je znatno otpornija na habanje i cvr?ke. Sjedala su kvalitetna te pružaju ?vrst oslonac.

Premda zbog nedostatka šarmantnog talijanskog dizajna nije predmet želja, solidna izvedba i motorizacija (benzinac 1.6 16V ili dizelaš 1.9 JTD sa 115 KS) ?ine ga poželjnim. Mogu?e ga je kupiti povoljno, održavanje je me?u najjeftinijim, nudi se mnoštvo zamjenskih dijelova pa je svakako vrlo ozbiljan konkurent u usporedbi s ostalim rabljenim modelima C-segmenta.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com