Cadillac Eldorado šeste generacije (prva je stigla 1953.) predstavljen je prije pola stolje?a, a kupce je mamio luksuzom i snažnim motorima. Vrhunski dizajn koji je potpisao Bill Mitchell bio je ugodno osvježenje u usporedbi s neuglednim modelima iz 60-ih pa je prodaja odmah procvjetala, a Cadillac Eldorado šeste generacije ušao je u legendu.
Bazirao se na platformi E-body, istoj koju su koristili Buick Riviera druge generacije i Oldsmobile Toronado, predstavljeni godinu ranije. Premda se od ovakvog ameri?kog luksuznog kupea o?ekuje stražnji pogon, snaga se slala na prednje kota?e. Uzdužno postavljeni motori klasi?ni su big-block predstavnici. Prvotno se ugra?ivao 7.0 V8, ali ve? 1968. obujam je narastao na 7.7 (375 KS), a 1970. na 8.2 litre (400 KS i 746 Nm).
Masivna konstrukcija remetila je performanse, kao i trom 3-stupanjski automatski mjenja? pa je Cadillac Eldorado iz 1967. stotku hvatao za 8,8 s, a najve?a brzina iznosila je 192 km/h. Mekan ovjes i prevelika snaga na prednjim kota?ima (i za današnje pojmove) nisu išli u prilog sportskom užitku, ali zato luksuza nije nedostajalo. Oprema je iznimno izdašna, a ?iste dizajnerske linije po uzoru na Olsmobile Toronado jamstvo su atraktivnosti.
Dužinom od 560 cm i me?uosovinskim razmakom od 300 rije? je o prili?no golemom coupeu pa je pružao solidan komfor u unutrašnjosti. Kupci su pali na kartu emocija pa je Cadillac Eldorado šeste generacije 1968. prodan u 24.528 primjeraka pa je tim prodajnim rezultatom sudjelovao s respektabilnih 11 posto u ukupnoj prodaju brenda.