Peugeot slavi 210 godina postojanja

0
353

Tvrtka Peugeot Frères Aînés službeno je osnovana 26. rujna 1810. nov?anim prilogom upisanim u registar koji je još uvijek vidljiv u arhivi Terre-Blanche (Doubs). Prije više od dva stolje?a, obitelj Peugeot je bila prisutna u modnoj revoluciji iz 19. stolje?a – s ?eli?nim okovima za krinoline i nakon toga u mobilnosti s biciklima i automobilima. To je marka koju su oblikovali inženjeri, kreativci i dizajneri koji više od dva stolje?a pomi?u granice kako bi iznova preispitali standarde mobilnosti. Upravo zahvaljuju?i udruženim snagama muškaraca i žena, marka Peugeot nikada nije prestajala s izumima, a tijekom godina postala je ?ak ja?a te se na ozbiljan na?in suo?ila s budu?noš?u.

Za ovu proslavu kreiran je logo posve?en 210. ro?endanu marke Peugeot koju ?e do kraja godine obilježiti nekoliko klju?nih doga?aja:
– Objave na društvenim mrežama u Hrvatskoj tijekom rujna i listopada objavljivat ?e se ‘JESTE LI ZNALI’ informacije o povijesti, sadašnjosti (PHEV vozila) i budu?noti marke Peugeot (konceptna vozila),
– Promotivne kampanje do kraja godine imat ?e slogan “2.1.0. Let’s Go” i isticat ?e specifi?an logotip marke povodom obljetnice,
– Novi SUV Peugeot e-2008 bit ?e izložen do 10. listopada u City Centar One West kada ?e ga zamijeniti e-208 do kraja listopada. Novi Peugeot 208 GT Line bit ?e izložen u sklopu izložbe marke Peugeot od 16. do 26. rujna,
– Dva digitalna eventa 24. i 26. rujna.

Dizajneri studija Peugeot Design Lab osmislili su specifi?an logotip povodom proslave 210. godina marke. Lav, ambasador marke, prikazan je bo?no i naglašen je strelicom. To se odnosi na najstarji postoje?i Peugeot logotip (registriran 1858.) koji simbolizira tri kvalitete Peugeot pile proizvedene na samim po?ecima marke: fleksibilnost, otpornost zuba i brzina rezanja. Strelica simbolizira brzinu, a natpis « 210 godina » odnosi se na povijest marke, ali i na budu?ih 210 godina. Crne i bijele boje naglašavaju umjerenost i štedljivost, lajtmotiv marke Peugeot. Krug oko lava potvr?uje logo kao amblem.

U Hrvatskoj ?e biti izložen novi SUV Peugeot e-2008 u City Centar One West do 10. listopada, kada ?e ga zamijeniti Peugeot e-208, dok ?e izložba Peugeot i novi Peugeot 208 GT Line biti postavljeni od 16. – 26. rujna 2020. Posjetitelji tijekom rujna mogu sudjelovati u nagradnom natje?aju « Vikend u Peugeotu », a sretan dobitnik bit ?e objavljen 2. listopada 2020.

Specifi?an film o povijesti marke bit ?e prikazan na društvenim mrežama 26. rujna, kada je 210. ro?endan marke Peugeot. Svjetsku kampanju na društvenim mrežama, Instagramu, Facebooku i Linkedinu obilježit ?e proslava 210. ro?endana marke Peugeot. Inspiriran ovom obljetnicom, sav sadržaj na ovim razli?itim platformama imat ?e hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.

Tijekom rujna, javnost ?e imati mogu?nost odabira najupe?atljivijeg Peugeota u posljednja dva stolje?a., kao u Ligi prvaka. Bit ?e samo jedan pobjednik, onaj koji je nagra?en od javnosti, pravi Peugeot!
Po završetku ovog natjecanja, ekipe dizajna Peugeot, predvo?eni direktorom Matthias Hossann-om, rade na iznena?enju koje ?e biti otkriveno tijekom listopada i koje ?e bez sumnje biti novi dragulj povodom 210. godina postojanja marke.

Vrhunac proslave, dva ekskluzivna digitalna doga?aja, organizirat ?e se oko datuma obljetnice tijekom rujna:
– 24. rujna, digitalni event rezerviran ujutro za medije i koncesionare poslijepodne,
– 26. rujna, datum 210. ro?endana, digitalni event namijenjen društvenim mrežama, a koji ?e se prenosti na na našim platformama Instagram, Facebook i Linkedin.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com