Na veliku žalost fanova diljem svijeta od 2019. Ford Focus ST gubi još jedan cilindar i još 500 ccm obujma. Predstavljanjem Focusa tre?e generacije 5-cilindarski 2.5 sa 225 KS poslan je u ropotarnicu, a pod haubu je sletio 4-cilindarski 2.0 sa 250 KS. Slijede?i korak dogodit ?e se 2019. kad ?e Ford Focus ST prije?i na 3-cilindarski 1.5 sa 275 KS.
To je isti motor kakav koristi Ford Fiesta ST, ali tamo razvija 200 KS, dok ?e u Focusu ST, po uzoru na Ford Fiestu RS, razvijati više zahvaljuju?i izvedbi s dva turbopunja?a. U Fordu tvrde kako ?e performanse biti još oštrije, zahvaljuju?i manjoj masi i ve?oj snazi, ali fanovi ovakvim najavama nisu zadovoljni.
Vlasnicima sportskih hatchbackova pola litre ili litru ve?a ili manja potrošnja nije važnija od dobrog zvuka, kojeg ?e 3-cilindraš s dva turba teško mo?i emitirati.