Nasljednik top-gun modela iz Maranella Ferrarija LaFerrari bit ?e predstavljen u Ženevi u ožujku 2020., a prodaja kre?e 2021. Nova perjanica tako?er ?e imati hibridni pogon, a performansama ?e postaviti ljestvicu za sve konkurente. Ali, Ferrari LaFerrari ne?e biti jednostavno nadmašiti. Kombinacijom atmosferskog benzinca 6.3 V12 i elektromotora razvija 963 KS i 900 Nm pa stotku hvaza za manje od 2,9 s, 200 km/h okrene za manje od sedam sekundi, a najve?a brzina iznosi više od 350 km/h.
U Maranellu priznaju kako su u po?etku razmatrali korištenje turbobenzinca iz bolida Formule 1, u kombinaciji sa sustavom KERS, ali problem je u tome što bi takav motor u praznom hodu radio na oko 2500/min, dok bi najve?u snagu razvijao tek pri 16.000/min, uz prili?no upitnu trajnost. Takav izlet ve? su imali s Ferrarijem F50, koji je koristio motor bolida Fomule 1, ali su brojni dijelovi morali biti iznova projektirani kako bi se postigla zadovoljavaju?a pouzdanost i trajnost.
U svakom slu?aju nasljednik LaFerrarija bit ?e hibridni hipersportaš s najmanje 1100 KS. Jedva ?ekamo prezentaciju i dojmove s prvih testiranja.