Vozili smo: Renault Captur

0
1517

Šminkerski crossover na bazi Clija osvojio je publiku na premijeri u Ženevi 2013., a sad je Renault Captur stigao u osvježenoj formi. Promjene nisu velike, ali su dovoljne kako bi se održao na mjesto lidera. Naime, s prodanih 215.670 primjeraka u 2016. godini Renault Captur je najprodavaniji urbani crossover u Europi. Estetske promjene vode glavnu rije?, a izvedene su sa stilom pa mu se mora priznati još ve?a atraktivnost. No, ima i tehnoloških, a najve?a je vezana za infotainment sustav koji je sad dostupan u naprednijem R&Go, Media Nav Evolution ili R-LINK Evolution formatu.

Aktivna sigurnost unaprije?ena je sustavom Blind Spot Warning, koji upozorava na vozila u mrtvom kutu, a funkcionalnost sustavom Easy Park Assist, za automatsko parkiranje. Stražnja svjetla u tehnologiji LED postala su standard, dok su prednja svjetla u potpunosti u tehnologiji LED još uvijek na listi doplate. Masivnija rešetka hladnjaka naglašava prepoznatljivost s drugim modelima iz ponude francuskog proizvo?a?a. Atraktivnost je dodatno naglašena novim bojama karoserije: Atacama Orange, Ocean Blue i Amethyste Black. Uz standardne ?etiri mogu?e boje krova kupcima je na raspolaganju ?ak 30 razli?itih kombinacija.

Ponuda motora ostaje ista pa benzince predstavljaju 3-cilindarski 0.9 TCe sa 90 KS i 4-cilindarski 1.2 TCe sa 120 KS. Oba su s turbopunja?em i nude dobar kompromis performansi i štednje. Dizelaš 1.5 dCi dolazi u dobro poznatim izvedbama sa 90 i 110 KS. Tu iznena?enja nema. Rije? je o kvalitetnom i pouzdanom stroju, koji dobro vu?e, troši tek malo više od pet litara, a najbolja referenca mu je da ga koristi i Mercedes-Benz u A-klasi i B-klasi.


Atraktivna stražnja svjetla u potpunosti su izvedena u tehnologiji LED. Pogled kroz naplatke donosi neugodno iznena?enje. Straga su bubnjevi. Premda zaustavni put iznosi jako dobrih 38,1 metar, diskovi bi donijeli iskorak po pitanju pregrijavanja

Mi smo tijekom kra?e vožnje isprobali turbobenzinca sa 120 KS i 190 Nm, koji dolazi u kombinaciji sa 6-stupanjskim automatskim mjenja?em EDC. Teško je re?i je li to do mjenja?a, ali ni uz masu od solidnih 1255 kg ne nudi performanse kakve bi se o?ekivale od modela s omjerom od gotovo 100 KS po toni. Daleko od toga da je ubrzanje do 100 km/h za 10,9 s loš rezultat, ali obzirom da je to najsnažnija izvedba koja cilja na mla?e kupce sklonije sportskoj vožnji, o?ekivali smo više. Najve?a brzina od 192 km je OK. Dojam u vožnje donekle kvari pomalo bezosje?ajan upravlja?, ali dobro podešeno podvozje nudi mogu?nost dinamike po zavojima, dok je na gradskim neravninama francuski udoban. Realna potrošnja od 7,2 litre dobar je rezultat, kojem doprinosi suvremen turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem.

Renault Captur na tržište je stigao paralelno s Peugeotom 2008, a mnogi su ve? u Ženevi 2013. pomislili kako se radi o tehnološkom blizancu Nissana Juke. I prevarili se. Kao temelj za crossover B-segmenta iskorišten je Clio. Dužinom od 412 cm, širinom od 178 i visinom od 157 cm gabaritima je vrlo sli?an Jukeu, ali me?uosovinski razmak od 260,6 gotovo je osam centimetara ve?i. Premda dolazi samo u izvedbama s prednjim pogonom, udaljenost podnice od tla od 17 cm jasno daje do znanja kako je spreman i za poneki izlet izvan asfalta.


Koktel Clija i Renault Scenica nudi dobru funkcionalnost, uz dojam fino?e koji grani?i s premiumom. Povišen položaj i prili?no raskošna sjedala, za model B-segmenta, kupci ?e znati cijeniti

Genetsku vezu s Clijom otkriva i unutrašnjost. Koncept je gotovo isti, ali je izvedba osjetno luskuznija. Redizajnom u prodaju stiže i bogato opremljen Initiale Paris, koji dodatno naglašava šminkerski pristup. Sjedi se više nego u Cliju, gotovo kao u Renault Scenicu, što posebno cijene stariji kupci, kao i vrlo prakti?an pretinac ispred suvoza?a obujma 11 litara. Svakodnevnoj funkcionalnosti doprinose pomi?na stražnja klupa, koja pove?ava prtljažnik sa 377 na 455 litara.

Uz po?etnu cijenu benzinca od 124.400 kn te dizelaša od 139.400 kn ne može se re?i da mu je cijena veliki adut, ali je fer odmjerena pa kupcima ne?e biti kamen spoticanja.

TEHNI?KI PODACI – Renault Captur Intens Energy TCe 120 EDC

Motor: turbbenzinski, 4 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no
Obujam: 1197 ccm
Provrt i hod: 72,2 x 73,1 mm
Snaga: 88 kW/120 KS pri 4900/min
Moment: 190 Nm pri 2000/min
Mjenja?: 6-stupanjski automatski
Pogon: prednji
Dimenzije: 4122 x 1778 x 1566 mm
Me?uosovinski razmak: 2606 mm
Masa: 1255 kg
Prtljažnik: 377/455/1235 l
Ko?nice: sprijeda samoventilirani diskovi 280 mm, straga bubnjevi
Gume: 205/55 R17
Ubrzanje: 10,9 s
Najve?a brzina: 192 km/h
Potrošnja: 7,3/4,9/5,5 l
Potrošnja na testu: 7,2 l
Cijena testiranog modela: 158.900 kn (21.330 eura)

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com