Ryanair smanjuje prijevozni?ke kapacitete zbog drugog vala pandemije

0
302

Irski avioprijevoznik Ryanair snizio je ciljani broj putnika u ovoj godini, pridruživši se nizu europskih prijevoznika koji su najavili dodatno smanjenje kapaciteta zbog opetovanog rasta broja zaraženih Covidom-19 i ograni?enja putovanja.

„Zima 2020. bit ?e za otpis“, predvidio je izvršni direktor Ryanaira Michael O’Leary u razgovoru za Reuters.

Ryanair sada o?ekuje da ?e u fiskalnoj godini do kraja ožujka 2021. prevesti 50 milijuna putnika, dvije tre?ine manje nego prošle fiskalne godine. U svibnju snizili smo ciljanu brojku na 80 milijuna, u srpnju na 60 milijuna, a mogla bi pasti još i niže, dodaje O’Leary.

Najve?i europski niskobudžetni prijevoznik sprema se prema njegovim najavama zatvoriti nekoliko baza a u nekima ?e smanjiti kapacitete.

Oporavak od posljedica pandemije koronavirusa i mjera njezina suzbijanja neravnomjeran je i teži no što se o?ekivalo, zbog ograni?enja putovanja i karantene u zemljama diljem Europe, tvrde zrakoplovne tvrtke.

Ryanairov konkurent easyJet ve? je ukinuo 4.500 radnih mjesta i zatvorio tri baze u Velikoj Britaniji, a u utorak je dodatno smanjio raspored letenja u teku?em tromjese?ju.

Ma?arski Wizz Air svojedobno je najavio agresivne poteze radi pove?anja tržišnog udjela i novu bazu u zra?noj luci London Gatwick, da bi prošlog tjedna smanjio obujam poslovanja u teku?em kvartalu na 60 posto kapaciteta, s prethodno o?ekivanih 80 posto.

Ukupno su rasporedi putovanja na bliže destinacije u rujnu smanjeni na 43 posto europskih kapaciteta, s kolovoških 47,6 posto, rekla je analiti?arka Barclaysa Rishika Savjani, a to je samo dio pri?e.

„Mislimo da se potražnja kre?e ispod tih razina i zato o?ekujemo slabiju iskorištenost kapaciteta u putni?kom prijevozu i niže cijene u tom tromjese?ju“, rekla je Savjani.

„Cijene ?e se žestoko spuštati“ u sljede?im mjesecima, rekao je šef Ryanaira, koji je me?u prvima upozorio na izgledni cjenovni rat prijevoznika, potaknut epidemijom. Praksa je krenula u Kini, ?ije se tržište oporavlja i neki prijevoznici sada nude povoljne pakete usluga.

U takvim bi uvjetima tradicionalni prijevoznici, poput Air France-KLM-a i Lufthanse, mogli biti prisiljeni zatražiti dodatnu pomo? države, povrh ve? odobrenih milijardi eura, upozoravaju analiti?ari. Air France mora se snažno oporaviti kako bi izbjegao nacionalizaciju, dodaje Reuters.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com