“Ne možemo komentirati spekulacije”, komentar je iz tvrtke Rimac Automobili na informaciju da ?e ta doma?a tvrtka iz Svete Nedelje preuzeti ?uveni Bugatti.
Sli?an odgovor tijekom ?etvrtka mediji su dobili i iz samog Bugattija. Tako Mate Rimac, Bugatti i Volkswagen nisu željeli za Reuters komentirati informaciju o prodaji.
Vijest o mogu?em preuzimanju Bugattija dolazi nakon što je Mate Rimac prošli tjedan na konferenciji “Poduzetni?ki mindset” najavio “neke nove investicije” koje ?e odjeknuti u poslovnoj javnosti.
Prenose?i Manager Magazin, Reuters navodi da ?e Volkswagenovi odbori pregovarati o prodaji Bugattija Mati Rimcu ove godine, pozivaju?i se na neimenovane izvore, a tu informaciju prenijeli su danas i doma?i mediji.
Rimac je razvio platormu za elektri?ne superautomobile, koju isporu?uje drugim proizvo?a?ima automobila, uklju?uju?i Automobili Pininfariza. Volkswagenov Porsche ima udio u hrvatskoj tvrtki.
Bugatti ?e vjerojatno prije?i u vlasništvo Rimca preko Porschea, u zamjenu za ve?i udio u Rimac Automobilima, naga?a specijalizirani britanski ?asopis Car Magazine.
Volkswagen više ne želi trošiti novac i radnu snagu na Bugatti koje namjerava preusmjeriti u opsežan program ulaganja u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomnu vožnju, piše Car Magazine, dodaju?i da su izvršni direktori odobrili prodaju prošlog tjedna.
Porsche je 2018. kupio 10-postotni udio u Rimac Automobilima a 2019. kupio je dodatnih 5,5 posto. Vlasni?ke udjele u hrvatskoj tvrtki kupili su i Hyundai, Jaguar, Koenigsegg i Magna, podsje?a ?asopis. Tu je i kineski proizvo?a? baterija Camel Group i neimenovani kineski investitor.
Dok prava vrijednost Rimca tek treba biti utvr?ena uvrštenjem dionica u burzovnu kotaciju, Bugatti vjerojatno vrijedi 500 milijuna eura na današnjem prigušenom tržištu, piše ?asopis, naga?aju?i da “možda nema ni potrebe za stvarnom nov?anom transakcijom”.
Rimac Automobili danas zapošljavaju više od 600 ljudi specijaliziranih za elektromobilnost, razvoj baterija i sofisticiranu elektroniku, navodi Car Magazin.
Hrvatsku kompaniju možda nazivaju europskom varijantom ameri?kog proizvo?a?a elektri?nih automobila Tesla, ali on je u prošle tri godine na tržište izbacio više od 600 tisu?a automobila Model 3 i Y dok su Rimac Automobili proizveli samo desetak elektri?nih “hiperautomobila”, piše britanski ?asopis.
Prvi je bio Concept One, predstavljen 2011. godine, a dosada ih je proizvedeno samo osam. Najnoviji je sjajni model 1914bhp C-Two kupe ?ija proizvodnja još nije po?ela, napominju.
HINA