BMW X3 tre?e generacije predstavljen je prije najavljene službene premijere na salonu automobila u Frankfurtu u rujnu. Premda je rije? o klasi?nom SUV predstavniku, Bavarci i dalje inzistiraju na klasifikaciji prema kojem X3 spada u SAV segment (Sports Activity Vehicle). Takav naziv uveli su još prvom generacijom iz 2003., a zadržali ga i drugom iz 2010. godine. Tre?i BMW X3 potpisao je australski dizajner Calvin Luk, ali izgledom i stavom ne krije inspiriranost aktualnim X5 i X6.
Dužinom pove?anom sa 467 na 472 cm, širinom sa 188 na 189 cm, uz gotovo zadržanu visinu od 167,5 te me?uosovinski razmak napuhan sa 281 na 286,5 cm jasno je kako je osjetno prostraniji od prethodnika. Najve?i dobitak je na komforu za koljena putnicima straga, što je ujedno bila i najve?a zamjerka prethodnicima. Kao i svaki BMW i X3 je prvenstveno izvrstan voza?i automobil, što dokazuje idealnim rasporedom mase od 50:50, što je u kombinaciji sa sportskom genetikom ovjesa dobitak u svakom zavoju.
Alfa Romeo prvi je uveo predstavljanje novih modela u najpaprenijim izvedbama, a sad se istim receptom poslužio i BMW. Bavarci su tre?u generaciju modela X3 predstavili u izvedbi M40i koja ?e na tržištu zamijeniti stari XDrive35i. Uz turbobenzinskog 3-litrenog rednog 6-cilindraša sa 355 KS, 8-stupanjski automatski mjenja? i pogon na sve kota?e xDrive, stotku hvata za svega 4,6 s, dok je najve?a brzina elektronski ograni?ena na 250 km/h.
Naravno, na službenoj premijeri u Frankfurtu bit ?e potvr?ena cijela paleta motora, uklju?uju?i i 2-litrene te 3-litrene dizelaše, koji su ve?ini kupaca prvi izbor. Kao i dosad BMW X3 za cijeli ?e se svijet proizvoditi u SAD-u, u tvornici Spartanburg, gdje s linija silaze i modeli X4, X5 i X6.