Novi Porsche 911 GT2 RS sa 700 KS najbrži je u povijesti

0
335

Najbrža i najsnažnija cestovna Jedanaestica spremna je za start: Na skupu natjeca-teljskih vozila Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji (od 30. lipnja do 02. srpnja) Porsche 911 GT2 RS slavi svjetsku premijeru.
Glavni dio vrhunskog sportskog vozila ?ini biturbo bokser motor s 700 KS. On ovaj automobil s dva sjedišta, koji uz napunjen tank teži laganih 1.470 kilograma, ubrza s mjesta do 100 km/h za 2,8 sekundi.
Svoju maksimalnu brzinu kupe na stražnji pogon doseže kod 340 km/h. S pogonom nalik trka?em automobilu novi 911 GT2 RS nadmašuje svog prethodnika s 3,6-litrenim motorom za 80 KS i postiže okretni moment od 750 Nm.

Za pove?anje u?inkovitosti tu su pove?ani turbo punja?i koji pritiš?u ve?e koli?ine procesnog zraka u komore za izgaranje. Za optimalno hla?enje kod krajnjih optere-?enja zadužen je novi dodatni sustav hla?enja koji raspršuje vodu po hladnjacima stla?enog zraka kod vrlo visokih temperatura. Na taj na?in snižava se temperatura plinova kod podru?ja povišenog tlaka. Time se i kod ekstremnih uvjeta osigurava optimalna u?inkovitost automobila.

Posebno dizajniran automatski mjenja? s dvije spojke (PDK) sa sedam stupnjeva prijenosa omogu?ava kod novog GT2 RS prijenos snage bez prekidanja vu?ne sile. Ispušni sustav konstruiran je od izuzetno laganog titana i teži oko sedam kilograma manje nego onaj kod 911 Turbo.

Veliki i široki kota?i (265/35 ZR 20 prednji i 325/30 ZR 21 stražnji) osiguravaju izvan-rednu silu pri ko?enju i skretanju. 911 GT2 RS standardno je opremljen Porsche ke-rami?kim ko?ionim sustavom (PCCB). Blatobrani sprijeda, ventilacije ku?išta kota?a, vanjska strana Sport Design bo?nih retrovizora, zra?ni otvori stražnjeg bo?nog dijela i elementi stražnjeg dijela izra?eni su, kao i mnoge komponente interijera, od karbonskim vlaknima poja?ane plastike (CfK).  I prednji poklopac se, radi maksimalnog smanjenja težine, sastoji od karbona, a standardna obloga krova od magnezija. Oba karoserijska dijela po dužini krasi široko užljebljenje.

Performansa se uvijek može dodatno optimirati – i kod 911 GT2 RS. Zbog toga su inženjeri Porschea pripremili opcionalni Weissach paket u kojem se krije ušteda na težini od oko 30 kilograma. On obuhva?a još više elemenata izra?enih od karbon-skim vlaknima poja?ane plastike i titana. Tako su, primjerice, krov te stabilizatori i spojne poluge na obje osovine napravljeni od karbona. Magnezijski kota?i smanjuju i ukupnu težinu i neovješene mase te tako doprinose još boljim karakteristikama voz-nog postolja. Kao opti?ki znak prepoznatljivosti poklopac prtljažnika i krov s vidljivim karbonskim vlaknima imaju centralno smještenu ukrasnu prugu u boji vozila.

Za kupce novog vrhunskog sportskog vozila Porsche Design udružio je snage s Porsche Motorsportom i razvio kronograf 911 GT2 RS. On je rezerviran isklju?ivo za voza?e 911 GT2 RS. Središnji dio ?ini prvi vlastiti satni mehanizam koji je Porsche razvio u trogodišnjem radu. Kalibar 01.200 posjeduje flyback funkciju, mostove me-hanizma optimirane prema putovima optere?enja te službeni COSC certifikat preciz-nosti. Ku?ište je izra?eno od laganog titana.

Po?etna cijena za model 911 GT2 RS u Njema?koj iznosi 285.220 eura uklju?uju?i PDV i opremu specifi?nu za pojedinu zemlju. Cijena Porsche Design kronografa 911 GT2 RS iznosi 9.450 eura.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com