Sve strože ekološke norme, koje su mu zna?ajno podigle cijenu na Zapadnoeuropskim tržištima, i malen interes kupaca potjerali su Dodge Viper u mirovinu. Svjetla pozornice u konceptnoj izvedbi ugledao je 1989. godine, 1991. bio je sigurnosni automobil na utrci Indianapolis 500, dok je prodaja serijske izvedbe startala u sije?nju 1992. godine.
Obzirom da je u to doba Chrysler grupa bila vlasnikom Lamborghinija pala je odluka da se za Dodge Viper razvije 8-litreni V10 motor. Prvotno je razvijao 400 KS i 630 Nm, a posljednja verzija, obujma pove?anog na 8.4 litara, ispaljuje 645 KS i 814 Nm.
Iznimne performanse, monumentalan zvuk ispušnog sustava i pristupa?na cijena zaslužni su za brojne poklonike kojima nije smetala potrošnja od prosje?ne 22 litre. Kao i svi ameri?ki sportski automobili niti Dodge Viper u prvim iteracijama nije bio ljubitelj zavoja, ali se kasnijim modifikacijama ovjesa i taj problem donekle anulirao.
FCA grupa objavila je kako je potražnja ove godine narasla za ?ak 33 posto, što je rezultat najava o odlasku u mirovinu. Posljednji primjerak sišao je s proizvodne trake, a tvornica u Detroitu u kojoj se Dodge Viper proizvodio stavlja klju? u bravu 31. kolovoza. Svih 87 zaposlenika bit ?e preraspore?eno u druge tvornice.