Wolfgang Dürheimer, predsjednik uprave Bugattija, potvrdio je kako ?e se nasljednik Chirona sasvim sigurno okrenuti hibridnoj tehnologiji. Istaknuo je kako moraju pratiti ekološke trendove, ali je isto tako obe?ao da ?e i nasljednik Bugatti Chirona pomicati granice fizike te biti još eksplozivniji i luksuzniji.
Realno gledaju?i, takva odluka nije neo?ekivana, jer cijela Volkswagen grupa mora raditi ekološki osvještenija vozila kako bi sprala ljagu afere Dieselgate, a upravo je Bugatti Chiron, odnosno njegov nasljednik, dobar poligon za to, jer njegova cijena na tržištu nema nikakvog utjecaja na prodaju. Upravo zbog toga može se koristiti najsuvremenija tehnologija, koja ?e poslužiti kao demonstracija mo?i pred konkurentima. Uostalom, konkurenti su ve? odavno reagirali i predstavili hibridne hipersportaše: Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Sypder i McLaren P1.
Koliko je Bugatti Chiron poseban automobil dobro ilustrira podatak da ubrzava do 400 km/h i ko?i do nule za manje od jedne minute. Ništa manje nije odjeknula niti vijest da nitko od vode?ih svjetskih gumara ne želi isporu?iti gume za Bugatti Chiron, jer ne žele dati jamstvo za brzinu ve?u od 450 km/h. No, Chiron se zapravo uvelike temelji na Bugatti Veyronu, automobilu koji je promijenio tijek povijesti. Pro?itajte 12 ?injenica o Veyronu koje sigurno niste znali.