U Hrvatskoj je u rujnu prodano 3.090 novih automobila što je 13 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine kada ih je prodano 3.552, dok je u prvih devet mjeseci ove godine prodano 28.257 novih vozila, što je 45 posto manje u odnosu na lani, podaci su Promocije plus.
Najviše novih putni?kih vozila u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj je prodao Volkswagen – 4.495, ostvarivši udjel od 15,9 posto u ukupnoj prodaji. Druga je Škoda – ?lanica istog koncerna, s 3.852 prodanih automobila i udjelom u ukupnoj prodaji od 13,6 posto, a tre?i Renault s 2.553 prodanih primjeraka i tržišnim udjelom od devet posto.
?etvrto mjesto najprodavanijih zauzela je Dacia, iz Reanultove grupe. Novu Daciu izabralo je 1.740 hrvatskih kupaca (udjel 6,1 posto), dok je petu Kiu odabralo njih 1.485 (udjel 5,2 posto).
Najprodavaniji model i dalje je Škoda Octavia koje je u rujnu prodano 257, a od po?etka godine 1.850. Drugi je VW Polo s prodajom 164 auta, tre?i je VW T-Cross (115 prodanih), a ?etvrti “vje?ni” VW Golf kojeg su u rujnu izabrala 103 kupca.
Od po?etka sije?nja do kraja rujna prodano je 16.002 benzinaca odnosno 56,6 posto, te 9.920 dizelaša (35,1 posto). Elektri?nih vozila prodano je 267 ili 0,9 posto, a vozila na plin 392 ili 1,4 posto. Hibride je kupilo 1.676 kupaca, tj njih 5,9 posto u ukupnoj prodaji.
HINA