Na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu Honda je izme?u ostalog predstavila novi CR-V Hybrid prototip za europsko tržište. Prototip CR-V Hybrid je širi, viši i duži od prethodne verzije, prototip novog CR-V Hybrid modela odlikuje osvježen dizajn.
Inteligentni i i-MMD sustav u Honda CR-V Hybrid prototipu sastoji se od dva agregata, elektri?nog i 2.0 l i-VTEC, ?etvorocilindri?nog benzinskog agregata, koji se koristi za vožnju ali i generiranje elektri?ne energije. Ovaj hibridni sistem ne zahtjeva konvencionalnu transmisiju i umjesto toga koristi sustav fiksnih stupnjeva prijenosa.
i-MMD sustav samostalno odre?uje najefikasniji na?in korištenja elektri?ne energije i goriva, što zna?i da nema potrebe da voza? ru?no odre?uje režim vožnje: EV Drive, Hybrid Drive i Engine Drive. U EV Drive režimu vožnje, elektri?ni agregat se napaja samo iz baterija, pri tom nudi vožnju bez emisije ispušnih plinova.
U Hybrid Drive režimu vožnje agregat s unutrašnjim sagorijevanjem generira elektri?nu energiju i pogoni elektri?ni agregat. U ovom režimu višak snage agregata s unutrašnjim sagorijevanjem koristi se za punjenje baterija, a u Engine Drive režimu, pogon je samo na agregat sa unutrašnjim sagorijevanjem, sa dostupnom „boost“ funkcijom koja po potrebi aktivira elektri?ni u slu?aju da je povremeno potrebno više snage.
U ve?ini slu?ajeva, tijekom gradske vožnje, vozilo ?e biti ili u Hybrid Drive ili EV Drive režimu vožnje, radi optimalne efikasnosti.
Honda CR-V model za 2018. godinu proizvodit ?e se u kombinaciji sa Hondinim 1.5 l VTEC TURBO benzinskim agregatom i sa 6-stupanjskom transmisijom ili CVT transmisijom. Potpuno novi CR-V model ne?e imati dizel opciju na europskom tržištu.
Više detalja o potpuno novom CR-V modelu za europsko tržište znat ?e se sljede?e godine, prilikom predstavljanja modela koji ?e u?i u serijsku proizvodnju, a zvani?an po?etak prodaje novog SUV modela na europskom tržištu planira se krajem 2018. godine.