Repovi velike afere Dieselgate definitivno su promijenili kompletnu filozofiju Volkswagen Grupe koja se snažno okre?e elektri?nom pogonu, a dizelaše stavljaju u drugi plan. Najbolji primjer tome je informacija da ?e 1,5 milijardi eura uložiti u razvoj autobusa i kamiona s elektri?nim pogonskim sklopom. Osim pogona na struju donosit ?e u napredne samovoze?e sustave, kao i software koji ?e se putem interneta kontinuirano nadogra?ivati.
Svu razvojnu tehnologiju Volkswagen ?e prvotno iskoristiti za vlastita komercijalna vozila, a potom ?e ponudu proširiti na brendove unutar vlastite grupacije poput Navistara, MAN-a i Scanije. Naime, prvi kamion nosivosti 7,5 tona s elektri?nim pogonskim sklopom Navistar bi trebao izbaciti na tržište ve? krajem 2019. godine.
Komercijalno dostavno vozilo Volkswagen e-Delivery proizvodit ?e se u tvornici u Brazilu, a na tržište ?e sti?i 2020. godine, dok ?e led ve? krajem slijede?e godine probiti elektri?ni autobusi koje ?e predstaviti MAN i Scania.
Stru?njaci predvi?aju kako ?e do 2025. godine oko pet posto svih gospodarskih vozila u najrazvijenijim zemljama svijeta imati elektri?ni pogonski sklop, dok ?e udjel elektri?nih osobnih automobila narasti na više od 20 posto.