Za razliku od Porschea i Ferrarija, koji se sve ?eš?e okre?u turbobenzincima, Lamborghini Aventador do daljnjeg ostaje na atmosferskom V12. Odluka Talijana zapravo i nije ?udna, jer su gledano kroz povijest svi njihovi top modeli imali rasne motore V12, tradiciju je nastavio Aventador, a i njegov nasljednik, koji se o?ekuje 2022., nastavit ?e istim smjerom.
Puno?a zvuka atmosferskog motora ne može se nadomjestiti. To je misao vodilja uprave Lamborghinija. I u pravu su. Fanovima sve više idu na živce razni umjetno imitirani zvukovi, koje proizvo?a?i automobila nerijetko koriste, jer turbopunja? u velikoj mjeri ubija kvalitetu zvuka ispušnog sustava.
Predsjednik uprave, Stefano Domenicali, stoga otklanja svaku glasinu da bi Lamborghini Aventador ili njegov nasljednik mogli posegnuti za turbopunja?em. S druge strane gotovo je sigurno da ?e novi model smješten ispod Huracana dobiti isti biturbo 4.0 V8, kojeg je Porsche razvio za Panameru Turbo, a pokretat ?e i Lamborhini Urus.