Kao da obi?an Ferrari FXX K, koji je trka?a izvedba Ferrarija LaFerrari, nije sam po sebi dovoljno ekstreman pa su Talijani napravili i Evo izvedbu. U usporedbi sa standardnim Ferrarijem FXX K downforce je pove?an za ?ak 23 posto, a u usporedbi s hipersportskom cestovnom verzijom LaFerrari nevjerojatnih 75 posto.
Ferrari FXXK trka?a je izvedba perjanice ponude proizvo?a?a iz Maranella Ferarija LaFerrari. Proizvedeno ih je svega 40, a vlasnicima nisu nikad isporu?eni. Svi su smješteni u Maranellu, tamo se održavaju u vrhunskoj kondiciji, a na zahtjev vlasnika isporu?uju se direktno na stazu. Takav je princip racionalan obzirom da automobil ne zadovoljava cestovnu homologaciju i nije ga mogu?e registrirati za cestovnu upotrebu.
Za pogon koristi kombinaciju 6.3-litrenog V12 i elektromotora pa ukupna snaga iznosi ?ak 1050 KS, a najve?i okretni moment 900 Nm. Tehnologijom F1 bolida iznimno je brz, a zvu?i kao sam vrag. Zapravo, mnogi se slažu kako je rije? o najboljem zvuku u povijesti autoindustrije.
Naravno, u usporedbi sa standardnim FXX K Ferari FXX K Evo imat ?e i ponešto dora?enu unutrašnjost. Volan ?e biti sli?niji onima iz bolida Formule 1, a središnji 6.5-in?ni displej nudit ?e prikaz telemetrije i sliku kamere za vožnju u rikverc.