Premda je ušao u 71. godinu života legendarni relijaški as Walter Röhrl, itekako je i dalje aktivan pa honorarno radi kao test voza? u Porscheu. Zapravo niti jedan novi Porsche ne ugleda svjetla pozornice prije nego li ga Walter Röhrl temeljito ispita u svim uvjetima.
Naravno, najdraže igralište mu je staza Nürburgring, poznatija kao Zeleni Pakao. No, on smatra kako je razvoj cestovnih automobila otišao predaleko te kako gomilanje konjskih snaga postaje kontraproduktivno, smanjuje mogu?nosti upravljanja i dobre zabave te kako najsnažnije izvedbe postaju iznimno opasne i za uvjete na stazi, a kamo li za cestovnu upotrebu.
Najbolji primjer tome je novi Porsche 911 GT3, koji je stazu prošao za svega 7 minuta i 12,7 sekundi, odnosno 12,3 sekunde brže od prethodnika. Obzirom da koristi atmosferskog bokserskog 6-cilindraša sa 500 KS i 458 Nm, stotku hvata za 3,2 s, a najve?a brzina iznosi 317 km/h.
Još ekstremniji primjer je novi Porsche 911 GT2 RS koji je vremenom od nevjerojatnih 6 minuta i 47,3 sekunde postao najbrži ‘Elfer’ u povijesti tvrtke. On za pogon koristi modificirani motor iz modela Porsche 911 Turbo, koji je nabijen na ?ak 700 KS i 750 Nm pa do 100 km/h ubrzava za manje od 2,9 s, dok najve?a brzina iznosi više od 340 km/h. Masa automobila spremnog za vožnju iznosi manje od 1500 kg. Na najdužoj ravnici staze Nürburgring, koja se zove Schwedenkreuz, Walter Röhrl je s lako?om postigao brzinu od 295 km/h.
Tko i što je Walter Röhrl te zašto ga cijeli automobilski svijet smatra referencom te kako je od instruktora skijanja postao relijaškom legendom pro?itajte na ovom linku.