Prodaja luksuznih automobila neo?ekivano se oporavila u rujnu, objavio je njema?ki proizvo?a? luksuznih automobila Daimler, dodaju?i da su njegovi rezultati u tre?em tromjese?ju nadmašili o?ekivanja analiti?ara.
Kompanija je u ?etvrtak nave?er preliminarno objavila da je tre?e tromjese?je zaklju?ila s dobiti prije kamata i poreza (EBIT) od 3,07 milijardi eura.
Konsenzus je na tržištu bio da ?e EBIT iznositi 1,95 milijardi eura, navela je kompanija. U istom razdoblju prošle godine EBIT je iznosio 2,68 milijardi eura.
“Daimlerovo tržište oporavilo se brže nego što se o?ekivalo, uz posebno snažne rezultate u rujnu”, stoji u izvješ?u.
U ?etvrtom tromjese?ju o?ekuju nastavak pozitivnog trenda, pod pretpostavkom da vlade ne uvedu nove mjere kako bi zaustavile širenje koronavirusa.
Kompletno izvješ?e za tre?e tromjese?je bit ?e objavljeno 23. listopada a uklju?ivat ?e i ažurirane smjernice za cijelu godinu, poru?uju iz Daimlera.
Kompanija je zbog pandemije zabilježila pad prodaje i operativni gubitak u prvom i drugom tromjese?ju.
Zato je Daimlerov Mercedes-Benz zaustavio proizvodnju limuzina u SAD-u i okrenuo se profitabilnijim sportskim terencima. Prekinuo je i suradnju s BMW-om na razvoju automatiziranih vozila i udružio snage s Volvo Trucksom na razvoju gorivih ?elija.
Ovog mjesec Daimler je objavio i da planira smanjiti fiksne troškove, ulaganja i izdatke za istraživanje i razvoj u Mercedes-Benzu više od 20 posto do 2025. godine u sklopu revizije strategije za taj brend.
Time ?e Mercedes-Benz, trenutno najprodavanija svjetska marka luksuznih automobila, napustiti desetlje?ima staru strategiju pove?anja obujma prodaje i okrenuti se limuzinama i sportskim terencima, najprofitabilnijim segmentima u automobilskoj industriji, napominje Reuters.
HINA