Za razliku od modela NIO EP9, koji je elektri?ni hipersportaš u klasi Rimca Conept_One, NIO ES8 zamišljen je kao elektri?ni sportski SUV. Izgledom je prili?no konzervativan, ?ak i do te mjere da bi se moglo re?i kako je evidentno da je funkcionalnost stavljena ispred izgleda, ali elektri?ni pogonski sklop izaziva strahopoštovanje.
Uz 480 kW (oko 650 KS) i 840 Nm sprint do stotke traje svega 4,4 s, a zahvaljuju?i baterijskom paketu kapaciteta 70 kWh doseg iznosi vrlo solidnih 350 km. Zanimljiv je koncept po kojem se prazna baterija za svega tri minute može zamijeniti punom, a to je upravo konstrukcijsko rješenje koje zagovaraju brojni stru?njaci za elektri?ni pogon.
Time bi se osjetno pove?ala upotrebljivost automobila na elektri?ni pogon, jer bi zaustavljanjem na benzinskoj, odnosno u ovom slu?ajnu strujnoj crpki, voza? samo zamijenio praznu bateriju punom. Po istom sistemu po kojem funkcionira sustav plinskih boca.
Napredni sustavi za pomo? voza?u, koji se ve? mogu smatrati solidnom razinom samovoze?ih mogu?nosti uklju?uju ?ak 23 senzora, tri kamere i pet radara. Kad se sve zbroji i oduzme, mora se priznati kako NIO ES8 prili?no zanimljiv sportski SUV. Premda cijene za Europu još nisu potvr?ene, u Kini ?e koštati oko 67.000 dolara pa je za o?ekivati cijenu od isto toliko eura.
Ako se želite podsjetiti kako je hipersportski NIO EP9 uvjerljivo rušio rekord na legendarnoj stazi Nürburgring to možete u?initi na ovom linku.