Švedski inženjeri po?eli su primjenjivati tehnologiju Volvo PowerPulse, koja na zapravo vrlo jednostavan na?in eliminira turbo rupu. Svaki motor opremljen turbopunja?em, neovisno o obujmu i snazi, pati od istog problema.
Naravno, kod manjih turbopunja?a je zadrška kod naglog dodavanja gasa manje primjetna obzirom na manje momente tromosti, a kod velikih je suprotno, ali svi do jednog imaju istu manu.
No, tehnologijom Volvo PowerPulse taj je problem rješiv. Logi?no je kako ?e se zadrška prilikom naglog dodavanja gasa eliminirati u slu?aju ako lopatice turbopunja?a zadržavaju nazivnu brzinu vrtnje i u uvjetima kad je papu?ica gasa potpuno otpuštena.
Upravo su u tom smjeru razmišljali i švedski inženjeri pa su osmislili sustav koji se bazira na dvolitrenom spremniku zraka koji po potrebi, preko ventila u ispušnoj grani motora, otpušta zrak te na taj na?in održava brzinu vrtnje lopatica turbopunja?a.
Tehnologija Volvo PowerPulse zasad je kompatibilna jedino u kombinaciji s njihovim 2-litrenim dizelskim motorom, ali uskoro ?e se proširiti na cijelu gamu.