Citroën od studenog lansira na hrvatsko tržište novi C3, nasljednika tre?e generacije C3. On je najprodavaniji modela marke na svijetu i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 850.000 prodanih primjeraka od po?etka prodaje krajem 2016. godine.
Ta limuzina modernog izgleda, koji daje dojam zašti?enosti, ne nalikuje nijednom drugom vozilu u svom segmentu. Isti?e se svojom jedinstvenom osobnoš?u i nenadmašnom razinom udobnosti.
Novi C3 dodatno se isti?e svojom izuzetnoš?u zahvaljuju?i sljede?im obilježjima:
– novi identitet marke Citroën: mo?an izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis marke nadahnut posljednjim konceptnim vozilima i koji je opremljen novim LED svjetlima;
– više mogu?nosti personalizacije zahvaljuju?i 97 mogu?ih kombinacija vanjskog izgleda,
a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, nova vrsta naplataka i tri mogu?nosti unutarnjeg ure?enja od ?ega su dvije sasvim nove;
– novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke;
– potpuno nova razina udobnosti u vozilu zahvaljuju?i ?injenici da su u ovaj segment po prvi puta ugra?ena nova sjedala Advanced Comfort koja se obi?no pojavljuju samo u višim segmentima, 12 mogu?ih tehnoloških rješenja za pomo? u vožnji i brojne internetske usluge: Connect Assist za pružanje pomo?i na cesti/hitne slu?ajeve, Connect Nav i pripadaju?i dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput produžetka pametnog telefona. Tehni?ka oprema odgovara zahtjevima modernog života i olakšava svakodnevicu (Connect usluge trenutno nisu dostupne u HR)
Zahvaljuju?i svojim u?inkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem koji su u skladu s normom Euro 6 i koji sjedinjuju bolje performanse i niske emisije, Novi C3 svestrana je limuzina u središtu tržišta.
Novi C3 bit ?e dostupan na hrvatskom tržištu od 1. studenog 2020.
S gotovo 4,5 milijuna izra?enih primjeraka od njegove pojave na tržištu, C3 je najprodavaniji model iz game CITROËN koji je krajem prosinca 2019. bio me?u pet najprodavanijih vozila u Europi u segmentu B i tre?e najprodavanije vozilo u Francuskoj. To karizmati?no i šarmantno vozilo nastavlja svoj pohod u vrlo konkurentnom segmentu isti?u?i svoj jedinstveni dizajn, vrlo poseban karakter i udobnost karakteristi?nu za CITROËN. Model koji je 2016. uzdignuo marku na novu razinu otada je uspio privu?i više od 850.000 kupaca širom svijeta. Uspješna formula „Inspired by You” i dalje za cilj ima privu?i mlade kreativce vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim podru?jima koji su u stalnom pokretu. Me?utim, ona nastavlja privla?iti i poslovne korisnike. U tom je kontekstu zabilježeno da se broj registriranih vozila C3 za osobnu i poslovnu namjenu pove?ao za 12,6 % u 2019. godini.
Takvim se razvojem situacije dodatno naglašava želja marke CITROËN da „ne bude ista kao i svi drugi”.
Ukratko, Novi C3 najprilagodljivija je i najudobnija limuzina s jedinstvenim karakterom na tržištu.