U cijeloj 2017. godini u Hrvatskoj je prodano 50.769 novih automobila, što je osjetnih 15,1 posto više nego u 2016. godini, Volkswagen je najuspješniji brend, a Škoda Octavia model.
Tržište novih automobila u protekloj se godini ozbiljno oporavilo. Da nije bilo najave smanjenja trošarina rezultat bi bio još bolji, a ovako se prodaja u prosincu srozala pa je taj mjesec zabilježio ?ak 38,3 posto lošiji rezultat od prosinca 2016. godine.
Sa 7116 prodanih automobila uvjerljiv lider je Volkswagen, drugo mjesto osvojila je Škoda sa 4772 automobila, tre?e Opel, ?etvrto Renault, a peto Ford. U Top 10 još su se smjestili: Suzuki, Hyundai, Dacia, Peugeot i Toyota.
Me?u modelima je najuspješnija Škoda Octavia s 2464 primjeraka, slijedi Renault Clio s 2292, Ford Focus s 2271, a Volkswagen Golf tek je na ?etvrtom mjestu s 2074 prodanih automobila. Peta je Opel Astra, šesta Suzuki Vitara, sedma Opel Corsa, osmi Volkswagen Polo, deveti Dacia Duster, a deseto mjesto osvojio je Volkswagen up!.
Hrvati još uvijek vole dizelaše. ?ak 54,8 posto svih novo registriranih automobila pokretani su dizelskim motorom. Benzinci drže 43,5 posto tržišta, hibridi tek jedan posto, modeli s pogonom na plin 0,7 posto, a elektri?ni modeli prodani su u tek 22 primjerka pa je njihov tržišni udjel zanemariv.
Premda brojke djeluju ohrabruju?e, valja imati na umu da je tek tre?ina novih automobila završila u rukama privatnih kupaca, dok ostatak otpada na državne tvrtke, ministarstva, rent-a-car tvrtke…
Izvor: Promocija Plus