Ime Land Rover itekako je dobro poznato diljem svijeta, a cijela pri?a po?ela je davne 1947. godine kad je Maurice Wilks, šef dizajna Rovera, odlu?io stvoriti terenca po uzoru na Jeep.
U toj namjeri ozbiljan vjetar u le?a dobio je od svojeg brata Spencera Wilksa, koji je u isto vrijeme bio glavni menadžer tvrtke Rover Company. Prvi Land Rover u svakom je pogledu bio zamišljen kao vojno višenamjensko vozilo, a osim dizajna inspiriranost Jeepom bila je vidljiva po tome što se prvi Land Rover temeljio na šasiji Jeepa, a koristio je i njegove diferencijale.
Prvi Land Rover službenu premijeru imao je 30.travnja 1948. godine na salonu automobila u Amsterdamu. Okretnost je bila zajam?ena me?uosovinskim razmakom od svega 203 cm, za pogon je koristio 1.6-litrenog benzinca sa 50 KS, mjenja? je bio 4-stupanjski ru?ni iz Rovera P3, a pogon stalni na sve kota?e.
Kupci su bili oduševljeni robusnoš?u i terenskim mogu?nostima, ali su pristizale brojne žalbe na ra?un spartanske unutrašnjosti pa je ve? 1949. godine u prodaju stigla izvedba Station Wagon. Unutrašnjost je poboljšala tvrtka Tickford, koja je imala bogato iskustvo iz suradnji s Rolls-Royceom i Lagondom. Osjetno izdašnija oprema uklju?ivala je kožna sjedala, vjetrobransko staklo iz jednog dijela, drvene umetke na armaturi… No, eksperiment nije uspio, jer je Tickford bio u druk?ijem sustavu oporezivanja pa je cijena bila osjetno ve?a tako da ih je u kona?nici dora?eno svega 700.
Ve? 1952. godine pod haubu je stigao mo?niji 2-litreni motor, a 1954. me?uosovinski razmak pove?an je sa 203 na 218 centimetara, što je doprinijelo pove?anju komfora. Iste je godine uvedena i pick up izvedba s me?uosovinskim razmakom od 272 cm. Dodatan rast gabarita dogodio se 1956. godine, a 1957. je u ponudu uvrštena i dizelska izvedba.