U Hrvatskoj je u velja?i registrirano 3840 novih automobila, što je ?ak 46,4 posto više nego u velja?i 2017. godine, pa sad ve? sa sigurnoš?u možemo zaklju?iti kako je prodaja automobila u Hrvatskoj eksplodirala.
Zanimljivo, Škoda Octavia je sa 373 prodana primjerka gotovo dvostruko traženija od Volkswagen Golfa, za kojeg se odlu?ilo 207 kupaca, dok je Suzuki Vitara mjesec završila na tre?em mjestu sa 167 primjeraka. Krug najpopularnijih modela zatvaraju Ford Focus (154), Suzuki SX4 (112), Volkswagen Polo (109), Volkswagen Tiguan (95)…
Volkswagen je tradicionalno najpopularniji brend. Na drugom mjestu je Škoda, na tre?em Suzuki, a slijede Renault, Opel, Hyundai, Ford, Dacia, Peugeot, Audi, Toyota… Što se ti?e luksuznih brendova, tu je situacija šarolika. BMW-u se prodaja prepolovila pa je sa sije?anjskih 129 primjeraka pao na 56, dok je Porsche istodobno sko?io s pet na ?ak 12 primjeraka.
Panika po pitanju dizelaša nije se prelila u Hrvatsku pa automobili s dizelskim motorom ?vrsto drže 47 posto tržišta. Zanimljivo, najpopularniji je me?u najskupljim automobilima pa se ?ak 93,5 posto kupaca BMW-a odlu?ilo za dizelski motor. U slu?aju Mercedes-Benza udio dizelaša iznosi još uvjerljivijih 96,8 posto, dok su kod Jeepa, Land Rovera i Jaguara svi prodani primjerci s dizelašem pod haubom.
Izvor: Promocija Plus