Sportski modeli Seata više u imenu ne?e nositi naziv Cupra, jer od ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi Cupra postaje samostalan brend, a najve?i hit štanda je Cupra e-Racer.
Kako se iz imena može zaklju?iti radi se o potpuno elektri?nom modelu, koji je zapravo namijenjen isklju?ivo utrkama pa ga ne?e biti mogu?e homologirati za cestovnu upotrebu. No, ako se uzme u obzir da je rije? o temeljito prera?enom Seat Leonu koji nudi performanse na razini Lamborghini Huracana LP610-4, rezultat je i više nego impresivan.
Cupra e-Racer za pogon koristi ?etiri elektromotora, po jedan u svakom kota?u pa zapravo ima pogon na sve kota?e, a ukupna snaga u standardnom formatu iznosi 408 KS, dok je vršna snaga ?ak 680 KS. U najžeš?im postavkama stotku hvata za svega 3,2 s, dok najve?a brzina iznosi 270 km/h.
Dovoljno energije osigurava baterijski paket za ?ak 6077 ?lanaka, koji ima masu od ?ak 450 kilograma. Odnosno tre?ina mase cijelog automobila otpada na baterije. Punjenje na brzom punja?u traje svega 40 minuta.
Naravno, izgled je u potpunosti podre?en aerodinamici, odnosno stvaranju što ve?eg downforcea kako bi se omogu?ili što brži prolasci zavojima. Cupra e-Racer uvelike je inspirirana trka?em bolidu Seat Leon Cupra TCR, koji se vrlo uspješno natje?e diljem Europe.