?ak 1400 stru?njaka radi na razvoju prvog potpuno elektri?nog sportaša iz Porschea, koji bi s prodajom trebao startati sredinom 2019. godine, zvat ?e se Porsche Mission E, a performansama ?e u?i na teritorij supersportaša.
Uprava njema?kog proizvo?a?a ne krije kako ?e im Porsche Mission E uvelike odrediti sudbinu. Ako ostvari tržišni uspjeh Porsche ?e se dodatno odmaknuti od afere Dieselgate, kona?no re?i zbogom dizelskim motorima, te hrabro krenuti dalje uz vjetar u le?a svojih fanova koji su spremni na promjene i elektrifikaciju.
Porsche Mission E u svakom je pogledu velik korak za budu?nost kompanije, koja više od pola stolje?a egzistira na megapopularnom modelu 911, a posljednjih godina jaše na krilima SUV i crossover histerije modela Caymann i Macan.
Podatak da je na razvoju suvremenog elektri?nog supersportaša angažirano ?ak 1400 stru?njaka najbolje ilustrira koliko su ozbiljno prionuli poslu. U prilog tome govore i fotografije izrade prvih prototipova, koji s testiranjima kre?u ve? krajem ove godine.
Bazni Porsche Mission E razvijat ?e 400 KS, a perjanica ponude raspolagat ?e s ?ak 670 KS. Sve izvedbe imat ?e pogon na sve kota?e te autonomiju s punim baterijama od solidnih 500 kilometara. Jedan od aduta svakako je i podatak da ?e se baterijski paket do kapaciteta od 80 posto mo?i napuniti za svega 20 minuta.
Najsnažniji Porsche Mission E do 100 km/h ?e ubrzavati za manje od 3,5 s, dok ?e najve?a brzina najvjerojatnije biti ograni?ena na 250 km/h. Naravno, bez blokade niti 300 km/h ne bi mu bio problem.