Tek mjesec dana nakon što je Audi A6 otkrio sve adute na salonu automobila u Ženevi predstavljen je Audi A6 Avant, koji uz iznimnu funkcionalnost nudi visoku razinu elegancije i sporta, naglašenu prtljažnikom od 565 litara.
Dužinom od 494 cm, širinom od 188,6 i visinom od 145,7 centimetara gabariti su samo blago pove?ani, ali pametnijom koncepcijom osigurana je osjetno bolja prostranost. Istodobno je ve?im udjelom ?elika visoke ?vrsto?e, aluminija i magnezija masa smanjena za prosje?nih 80 kilograma, što pogoduje poboljšanju performansi i smanjenju potrošnje, kao i koeficijent otpora zraka od impresivnih 0,27. Osnovnih 565 litara prtljažnika preklapanjem sjedala pove?ava se na ?ak 1680 litara, dok funkcionalnost dodatno podiže nizak utovarni rub, ravne plohe i naslon stražnje klupe djeljiv u omjeru 40:20:40.
Ono što je odmah vidljivo je da se ipak nisu uspjeli odmaknuti od uniformiranosti cijele flote. Ako ste vidjeli prednji kraj aktualnog A7, A8, pa ?ak i A4, iznena?enja nema. Sve je i više nego poznato, a razliku me?u modelima ne?e primijetiti niti vrhunski poznavatelji.
Tek pogledom s boka jasno je da je to novi Audi A6. Što se ti?e tehni?kih podataka sve je još uvijek obavijeno velom tajne. Poznato je jedino da ?e, poput novog A7, i Audi A6 nuditi samovoze?e mogu?nosti Razine 3.
Dobro poznati dizelski motori snage od 213 i 286 KS i dalje ?e biti okosnica ponude, zajedno sa suvremenim turbobenzincima, koji ?e razvijati od 204 do 340 KS. Svi modeli prelaze na 48-voltnu instalaciju, a ve? slijede?e godine bit ?e predstavljena plug-in hibridna verzija.
Prvotno ?e se nuditi s benzincem 3.0 TFSI V6 sa 340 KS i 500 Nm te dizelašem 3.0 TDI V6 sa 286 KS i 620 Nm, a krajem godine ?e se uvesti i bazni motori.
Krajem 2019. stiže Audi S6, a po?etkom 2020. godine ponudu ?e obogatiti papreni Audi RS6, koji bi se trebao nuditi u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi. Posebnu pažnju privu?i ?e Audi A6 Allroad, koji ?e se na tržištu potu?i s Mercedes-Benzom E-klase All-Terrain i Volvom V90 Cross Country.