Sol kojom se posipaju ceste tijekom razdoblja niskih vanjskih temperatura za karoseriju je višestruko štetnija ljeti nego zimi pa je prije prvih vru?ina nužno temeljito oprati automobil.
Svi vitalni dijelovi automobila tjednima su bili pod najezdom soli, prljavštine i pijeska. Utori i procjepi donjeg dijela karoserije klju?na su mjesta na kojima je sol zaostala. Obzirom da je zapravo rije? o natrijevom kloridu, a ne o klasi?noj soli, u doticaju s vodom stvara se agresivna klorovodi?na kiselina koja nagriza lak dugo nakon zime.
Osim podnice, koju je najbolje temeljito oprati visokotla?nim pera?em, posebnu pažnju posvetite svim utorima na karoseriji. Tijekom zime dodatno su bili optere?en svi dijelovi ispušnog i ko?nog sustava te amortizeri i opruge.
Ako su ve? vidljivi tragovi korozije, reagirajte prije nego što bude prekasno. Tijekom zime posebno je ugrožena hauba, jer nerijetko bude izlupana kamen?i?ima, koji oštete lak. Upravo na ve? ošte?ena mjesto potrebno je posebno paziti, kako se stanje ne bi dodatno pogoršalo. Mlaz visokotla?nog pera?a potrebno je držati na udaljenosti od najmanje 20 centimetara.
Karoseriju je nakon temeljitog pranja dobro zaštiti nanošenjem voska, koji ?e biti zaštita za lak pred snažnim zrakama sunca, koje stižu uskoro.
Ovo su dijelovi automobila koje je potrebno pregledati i po potrebi sanirati odmah nakon zime:
1. Pragovi
2. Poklopac motora
3. Zaštitne plastike
4. Ovjes
5. Akumulator
6. Ko?ni sustav
7. Upravlja?ki sustav
Kako oprati automobil u 15 koraka provjerite u videu.