Dvije tvrtke imaju dugu zajedni?ku povijest, Ford je bio i vlasnik švedske komapnije prije Kineza, a sad je na pomolu novi savez u kojem ?e Amerikanci kupovati C02 kredite od Volva koji u prosjeku proizvodi naj?iš?e automobile na svijetu.
Godina 2020. polako se bliži kraju i mnogi se proizvo?a?i automobila za to vrijeme suo?avaju s problemima vezanim uz emisiju CO2 iz svojih automobila. Na kraju ove godine proizvo?a?i moraju osigurati da emisije CO2 u njihovoj floti u prosjeku ne prelaze 95 grama po kilometru, u protivnom se suo?avaju s velikim nov?anim kaznama. I dok su mnogi od njih na dobrom putu da ostvare zadani cilj, drugima je jasno da ne?e uspjeti.
Me?u onima koji ne?e mo?i do?i do limita je i Ford. Ameri?ka marka predstavila je prve naelektrizirane modele relativno kasno, a iako su u posljednje vrijeme izuzetno aktivni na ovom polju, ove godine ne?e mo?i dosegnuti postavljenu granicu. Sre?om, europski zakon omogu?uje kupnju takozvanih kredita od strane proizvo?a?a koji ?e biti u mogu?nosti posti?i taj cilj, daju?i potonjim nešto ve?e i nešto niže emisije. U slu?aju Forda, Volvo se pokazao spasiteljem.
U kupovinu kredita za CO2 kao i drugi
Švedska marka automobila u prosjeku ima jednu od naj?iš?ih flota na svijetu, zbog ?ega su prije izvjesnog vremena najavili da su spremni prodati svoje kredite za CO2 proizvo?a?ima koji ne?e mo?i posti?i tražene ciljeve. Koliko ?e im oduzeti, razumljivo je poslovna tajna, ali nije iznena?enje da je Ford odlu?io kupiti kredite od Volva. Posljednje, ali ne najmanje važno, Volvo je bio u vlasništvu ameri?ke tvrtke izme?u 1999. i 2010. godine, a tada je vlasništvo lutalo u kineske ruke.
Me?utim, Ford nije jedini koji je ove godine kupio CO2 kredite od konkurencije. Zbog nešto sporijeg razvoja elektri?nog programa, isto ?e u?initi i Volkswagen i Fiat. Prvi ?e kupiti kredite za CO2 od britanskog MG-a, dok je drugi prije nekog vremena najavio da ?e u tu svrhu biti partner ameri?kom proizvo?a?u elektri?nih vozila Tesla.