Bazni Ford Mustang pogonjen 4-cilindarskim turbobenzincem 2.3 sa 317 KS tuning stru?njaci iz tvrtke Tickford osnažili su na 362 KS. Najve?i okretni moment pove?an je sa 432 na 540 Nm, ubrzanje do stotke skra?eno je sa 5,8 na 5,4 s, a najve?a brzina sad iznosi 255 km/h (serijski 234 km/h). Takvo pove?anje mogu?nosti postignuto je ugradnjom novog usisnog i ispušnog sustava te ve?im tlakom prednabijanja turbopunja?a.
Ford Mustang GT zahtijevao je druk?iji pristup. Njegov 5-litreni atmosferski V8 nema toliku rezervu snage kao osnovni turbobenzinac, ali je otvorenijim usisnim i ispušnim sustavom te reprogramiranjem ECU-a ipak dobio dodatnu injekciju snage. Sad razvija 483 KS i 585 Nm, što je opipljivo bolje od tvorni?kih 421 KS i 530 Nm. Ford Mustang GT nakon tretmana u Ticfordu do stotke sprinta za 4,6 umjesto 4,8 s, dok je najve?a brzina narasla sa 250 na 268 km/h.