Novi Range Rover Evoque kompaktni terenac sada je dostupan kao priklju?no hibridno elektri?no vozilo (PHEV- Plug in). Uz niske emisije, s punom baterijom može se pohvaliti elektri?nim dometom do 55 km.
Pokre?u ga dva motora. Benzinski motor snage 1,5 litre i snage 200 KS (147 kW) te elektromotor sa 109 KS (80 kW), koji je ugra?en u stražnju osovinu, a napaja ga litij-ionska baterija kapaciteta 15 kWh ispod stražnjih sjedala. Ovo tako?er osigurava dobro ubrzanje. Od 0-100 km / h može prije?i za samo 6,4 sekunde, a s elektri?nim pogonom doseže ?ak 135 km/h.
Tehnologija se temelji na Land Roverovoj vrhunskoj Premium Transverse arhitekturi, koja je dizajnirana da podrži elektrifikaciju uz održavanje terenskih mogu?nosti Land Rovera. Novi plug-in hibridni modeli P300e, koji uklju?uju Evoque i Discovery Sport, pridružuju se postoje?im 48-voltnim laganim hibridnim SUV-ovima, donose?i novu razinu performansi u premium klasu kompaktnih SUV-ova.
Voza? može birati izme?u tri na?ina vožnje koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama, bilo da se vozi u gradu ili autocestom:
Na?in HYBRID
(zadani na?in vožnje) automatski kombinira snagu elektromotora i benzinskog motora. Strategija rada prilago?ava se uvjetima vožnje i preostalom napunjenosti baterije. Unos odredišta u navigacijski sustav omogu?uje funkcija predvi?anja energetske optimizacije (PEO) koja inteligentno integrira podatke o ruti iz navigacijskog sustava kako bi poboljšala u?inkovitost i udobnost za odabrano putovanje.
Na?in EV
(elektri?no vozilo) omogu?uje vozilu da radi isklju?ivo na snagu elektri?nog motora s energijom pohranjenom u baterijskom paketu. Za tiha i tiha putovanja bez ispušnih plinova.
Na?in SAVE
daje prednost motoru s unutarnjim izgaranjem kao glavnim izvorom energije, zadržavaju?i pritom stanje napunjenosti baterije na odabranoj razini.
Novi kompaktni SUV-ovi izra?eni su s Land Roverovom premium popre?nom arhitekturom, koja je dizajnirana od samog po?etka kako bi se omogu?ila instalacija plug-in i blage hibridne tehnologije. Okov je pametno instaliran ispod dna kabine. Pogon na stražnje kota?e (ERAD) pokre?e kompaktna litij-ionska baterija od 15 kWh smještena ispod stražnjih sjedala. Baterija se sastoji od 84 prizmati?ne stanice raspore?ene u sedam 50-satnih modula.
Sve zajedno zašti?en je ?eli?nom plo?om debljine 6 mm, tako da performanse na terenu nisu ugrožene. Napredni elektri?ni pogon stražnje osovine ima lagan, kompaktan i u?inkovit sinkroni motor s trajnim magnetima. Pri brzinama iznad 135 km / h, elektromotor se isklju?uje kako bi se smanjio otpor i na taj na?in optimizirala u?inkovitost, a zatim se bez poteško?a ponovno pokre?e kad brzina padne ispod ove granice.
Kompaktna visokonaponska razvodna kutija (HVJB) ispod prednjih sjedala još je jedna inženjerska inovacija. To uklju?uje DC: DC pretvara? (pretvara visokonaponsku struju iz hibridne baterije u niski napon za podršku 12-voltnoj mreži) i ugra?eni punja? od 7 kW koji se koristi za punjenje hibridne baterije kada je vozilo priklju?eno na elektri?nu mrežu.
Uz to postoji ugra?eni pretvara? s integriranom remenicom (Generator pokreta?kog generatora – BiSG), koji s inteligentnom elektri?nom regulacijom može slati energiju dobivenu regeneracijom visokonaponskih baterija za kasniju ili neposrednu upotrebu kako bi podržao pune performanse svih kota?a.