Surfaju?i internetom naišao sam na oglas nove Alfa Romeo Giulie. Privla?an naslov i fotografije zainteresirale su me da pogledam oglas malo bolje i zaklju?im kako je u pitanju prodaja testnog vozila ovlaštenog distributera gdje se prodaje vozilo sa nešto više od 2000 prije?enih kilometara.
Na prvu, automobil kao i svaki drugi, moderan i privla?an dizajn, bogata oprema, realno odmjerena cijena od nekih ?etrdesetak tisu?a eura i naravno snažan dizelski agregat. Realno, kao što sam ve? spomenuo ništa što je druga?ije u odnosu na bilo koji drugi oglas na kakav se može nai?i u bespu?ima internetskih oglasa, ALI ono što je meni zanimljivo bili su komentari ispod tog oglasa!
“Nema ni 2000 kilometara i ve? se prodaje, hahahaha!”; “Alfa, talijansko sme?e!”; “Ovdje se pla?a emocija. Razuman ?ovjek ovo ne kupuje ali pogledajte je, prekrasna, nevjerojatan automobil, zadnji pogon, rasni sportaš. Kakav Audi, BMW po dizajnu i osje?aju ali opet ti Nijemci trajati ?e 20 godina a ova Alfa…. Neznam..”; “Da kupujen auto sada umisto 2013. definitivno bi uzeo Giuliu umisto C klasu.”; “Alfa ima 2 problema
1. Ne kupuju je “penzi?i”. Mercedes, BMW ili Audi su auti koji ?e ve?ini poslovnjaka, gastarbajtera biti prvi izbor. Njihov cilj obi?no nije na baš svakom semaforu krenuti prvi. Voza?ima Alfi obi?no je i to mora ostaviti trag na autu.
2. Loši servisi. Da biste servisirali Alfa Romeo, morate živjeti u Zagrebu.”; ” Fenomenalan auto. Svi oni koji Alfe nisu imali i vozili nece ih znati ni cijeniti. To su auti jednostavno za vozit i uzivat u njima.”; “Manji problem od cijene je kome ?eš je prodati dalje, kao nekad 166-ticu, za 4-5g. ve? izgubila 70% cijene novog što je jebena katastrofa..”; “Tragedije za alfu dat 46 ijada eura hahhHhhahahahaha”; ” Brža je od 0-100 od mecke bmwa i audija 7.2 do 100 nije lose stvarno ,da malo kvalitetnije unutrasnjost naprave i da nije tak skupa mislim da bi ju ljudi kupovali”…
Nakon gore navedenih silnih komentara ?ovjek se zaista zapita u kakvom to svijetu zabluda živimo!?
7.2 sec 0-100 brže od BMW-a, Mercedesa itd. Gospodo draga, pri?amo o zaista ne bitnim brojkama koje su na papiru, a u svakodnevnoj vožnji zaista ne bitne. Koliko ?e vas, odnosno koliko vas od svog automobila dnevno izvla?i maksimum!? Naravno, kao odgovor dati ?e vjerojatno svi kako voze automobil na vrhu svojih granica, a ?injeni?no je stanje kako to samo misle. ?ast iznimkama, no i te iznimke koje znaju iskoristiti maksimum od svog automobila svjesni su ?injenice što i kako rade, a prije svega gdje! Vrlo vjerojatno je da 90% vrlih komentatora i znalaca kakav je koji auto u životu nisu ni bili blizu neke staze, a kamo li iskoristili maksimum mogu?nosti nekog automobila na stazi, no upravo od takvih ?uti ?ete vjerojatno izjave kako su izvukli iz 100KS punih 180KS, s mjesta do 100 km/h ubrazavaju unutar 3 sekunde sto je brže i od raznih Ferrarija itd.
Realno prosje?an automobil snage 120ks sasvim je zadovoljavaju? za sve situacije u svakodnevnom prometu. Sigurno ?e vas odvesti od to?ke A do to?ke B, poslužiti kod zaobilaženja sporijih od vas, na autocesti osigurati sasvim dovoljno visok brzinski prosjek i pružiti vam dovoljno adrenalina i kod starta na semaforu ako ve? imate u glavi usa?eno da morate biti prvi!
Po pitanju emocija kod nekog automobila zaista je teško tvrditi kako neki automobil budi emocije.. jer, simpatizerima japanskih modela emocije bude nove MX-5ice, S2000, Supre itd., alfistima naravno Giulia, 156-ice, 75-ice, BMW fahrerima “kocka”, pa M3/5 i sli?no. Upravo tako i VW zna biti zanimljiv i probuditi emocije, ali i npr. Škoda! U kona?nici ne probude li vam najviše emocije pogledi na atraktivne djevojke u minijaturnim kostimima ili npr. zalazak sunca!?
Buba koja u svojoj turbo izvedbi budi mix emocija
Svaki proizvo?a?, svaki model ima svoje prednosti i mane, i *ebeni Maybach se kvari, i Audi i Mercedes itd. Alfe su najviše na lošem glasu radi silnih švercera koji su ušminkali aute za otpad i prodavali naivnim kupcima. Svaki automobil koji se održava je dobar auto.
OK, talijani su imali 90-tih godina prošlog stolje?a nekih mušica na svojim vozilima po pitanju elektronike i završne obrade, no nisu li ih imali i VW (?uvena ramena na vode?im modelima u klasi, problemi sa diznama, loša završna obrada pojedinih komponentni unutar interijera itd.) i Mercedes (problemi sa hr?om karoserije) itd…. no, prije svega nisu imali nabrijane vlasnike koji su na svaku provokaciju o njihovom automobilu pjenili na usta..
Vrijedi li te novce.. DA i NE.. vrijedi li neki Lamborghini 2 milje kuna? odgovor je isti.. DA i NE. Onaj tko ima novaca kupiti ?e ono što želi.. kod prodaje cijenu uvelike diktira zakon ponude i potražnje..a tu je opet taj balkanski mentalitet ukoliko automobil nije iz Njema?ke ne valja! Upravo zbog ve?e potražnje njema?ki automobili su na cijeni. Je li zato taj auto jer je i skuplji bolji? NIJE.. i novi Kia modeli imaju što pokazati, tu je i Peugeot i Renault itd. danas gotovo da nema lošeg automobila..svi ti automobili su odradili hrpu testiranja i mjerenja prije nego su predstavljeni kao gotovi modeli, vrijeme i tehnika napreduju i proizvo?a?i prate taj trend i potrebe kupaca.
Meni osobno Alfa Romeo Giulia nije sjela u svim segmentima, no ako budemo iskreni nije ni C klasa ili novi A4.. sve ovisi o onome tko što o?ekuje od automobila, no jesu li zato ti automobili loši? Naravno da nisu i možda ?e baš XY osobi Giulia biti po mjeri, a novi A4 ili C klasa ne.. nemogu?e je udovoljiti svim potrebama, željama i mišljenjima. Savršeno ne postoji, no je li Giulia blizu toga!? DA, vrlo je blizu u gotovo svim segmentima od mehanike, dizajna, sigurnosti, voznih osobina..