Novi Mercedes-Benz A-klase Sedan, koji je poslao u mirovinu Mercedes-Benz GLA, ima rekordnu aerodinamiku, jer koeficijent otpora zraka od svega 0,22 zaslužuje svaku pohvalu i najbolji je rezultat u cijelog gami Mercedes-Benza.
Novi Mercedes-Benz A-klase u hatchback formatu ve? je odavno postao hitom. Obzirom da se prometnuo u jednog od glavnih prodajnih aduta Mercedes-Benza, nakon osjetnog napretka u dizajnu aktualnog modela, novoj su generaciji posvetili posebnu pažnju. Pogotovo u limuzinskoj izvedbi… Naglasak je stavljen na atraktivnost i agresivnost kojima ?e dodatno u?vrstiti poziciju kod mla?ih kupca pa su bojni elementi posu?eni s aktualne generacije CLS-a.
Proteklih 12 mjeseci novi Mercedes-Benz A-klase Sedan prošao je rigorozne testove. Uprava je najavila napredak po pitanju ponude prostora, kvalitete ugra?enih materijala, ali i uvo?enja novih sustava bitnih za komfor i sigurnost.
Paleta motora obuhva?a ?ak sedam benzinaca i ?etiri dizelaša. Novost su 1.3-litreni motori razvijeni od strane alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, ali najviše se zapravo o?ekuje od 1.5-litrenih strojeva. Perjanica Mercedes-AMG A45 se podrazumijeva, a raspolagat ?e s više od 400 KS. Uvodi se i stepenicu slabiji model oznake A35, koji ?e iz 2-litrenog turbobenzinca razvijati 300 KS.
Izvedba s potpuno elektri?nim pogonskim sklopom sti?i ?e najkasnije krajem 2019. godine, dok bi ve? krajem ove godine u prodaju trebao sti?i plug-in hibrid.
Obzirom na rekordno nizak koeficijent otpora zraka od 0,22 jasno je kako novi Mercedes-Benz A-klase Sedan na impresivan na?in kombinira performanse i potrošnju.