Nakon ?etiri tržišne godine Škoda Fabia tre?e generacije stiže u prodaju u osjetno osvježenom formatu, pa uz znatno suvremeniju unutrašnjost i atraktivniji vanjski izgled, donosi veliku promjenu u ponudi motora iz koje ispada dizelaš.
Premda je Škoda Fabia u redizajniranoj izvedbi sve adute pokazala još u ožujku na salonu automobila u Ženevi, dobro se podsjetiti na sve novosti obzirom da je bog dobrog omjera uloženog i dobivenog jedan od najpopularnijih modela B-segmenta.
Ljubiteljima dizelaša ne?e dobro sjesti informacija da je iz ponude motora izba?en 1.4 TDI, dok se ljubitelji benzinaca moraju pomiriti s ?injenicom kako su svi motori u ponudi 3-cilindraši. Atmosferski 1.0 MPI u slabijoj izvedbi nudi 60 KS i 95 Nm, u snažnijoj 75 KS i istih 95 Nm, a prijenos snage izveden je pomo?i 5-stupanjskog ru?nog mjenja?a.
Jednolitreni turbobenzinac 1.0 TSI razvija 95 KS i 160 Nm ili 110 KS i 200 Nm. Snažniji se nudi i uz 7-stupanjski automatskim mjenja? DSG. Stotku hvata za 9,6 s, a najve?a brzina iznosi 195 km/h.
Nažalost, premda se još u Ženevi spekuliralo kako postoji mogu?nost da se ponuda motora 2019. godine proširi i na izvrsnog turbobenzinca 1.5 TSI sa 150 KS, od toga ne?e biti ništa.
?ak i dobri poznavatelji marke namu?it ?e se kako bi otkrili razlike u vanjštini, a kako to obi?no biva sa redizajnom, izmijenjen je dizajn svjetala. Škoda je po prvi put na Fabiju stavila i 18 colne naplatke, koji su pak dostupne samo u hatchback ina?ici. U unutrašnjosti se isti?e ekran infotainment sustava dijagonale 6,5 in?a, koji ima podršku za Apple Car Play, Android Auto i Miror Link.