Samo deset mjeseci nakon lansiranja, novi kompaktni SUV C3 Aircross ostvario je 100 000 prodanih vozila. Drugo najprodavanije vozilo marke, odmah nakon C3, ovaj novi model ozna?ava više nego ikad povratak ofenzive marke Citroën ?ija je prodaja u svijetu ostvarila pove?anje od 9 % u prvom polugodištu s rekordnom prodajom u Europi u posljednjih 7 godina!
Novi kompaktni SUV Citroën C3 Aircross potvr?uje komercijalnu dinamiku s ve? 100 000 prodanih vozila od svog lansiranja krajem prošle godine, a gotovo 70 000 od po?etka ove godine. Ovaj model je drugi najprodavaniji model marke Citroën, odmah iza C3. Uspjeh ovog modela, koji ima impresivan prodajni zamah, potvr?uje proizvodnu ofenzivu Marke: u prvom polugodištu 2018, Citroën je zabilježio porast prodaje od 9% u odnosu na prvo polugodište 2017 s rekordnom prodajom u Europi u posljednjih 7 godina.
Svojim jedinstvenim dizajnom, velikom mogu?noš?u personalizacije, uzornom modularnoš?u i 12 tehnologija za pomo? u vožnji, ovi iznimne prodajni rezultati odražavaju privla?nost novog Citroën C3 Aircross.
Citroën je hrvatskim kupcima pripremio ljetnu ponudu za ograni?en broj vozila Citroën C3 Aircross. U ponudi je s bogatom serijskom opremom, posebnim ponudama Citroën Financiranja i uštedom do 11.500 kn. Ponuda se odnosi na razine opremljenosti Feel i Shine, s dizelskim BlueHDi 100 te benzinskim PureTech 110 motorom.