Sve izvedbe osobnih vozila marke Citroën, koja se naru?uju u proizvodnju, homologirana su u skladu s WLTP protokolom, strogim postupkom koji je sli?an stvarnim uvjetima uporabe vozila. Marka tako nudi široku gamu snažnih i u?inkovitih motora koji se odlikuju najdjelotvornijim tehnologijama kao što je tehnologija SCR, odnosno Selektivna kataliti?ka redukcija u dizelskim motorima BlueHDi, te filtar krutih ?estica GPF na benzinskim motorima s izravnim ubrizgavanjem. Te tehnologije odgovaraju zahtjevima koji su na snazi od 1. rujna 2018. i na?in su da se preduhitre budu?a postroženja normi za zaštitu okoliša.
„Nadahnut našim kupcima, Citroën nastoji pružati konkretne odgovore na pitanja s kojima se oni svakodnevno suo?avaju. U pogledu potrošnje i emisija štetnih tvari, to zna?i razvijati napredne tehnologije i unaprijed misliti na propise. To su ponajprije tehnologija selektivne kataliti?ke redukcije SCR u dizelskim motorima i filtar krutih ?estica GPF za benzinske motore s izravnim ubrizgavanjem. Tomu treba dodati i ve?u transparentnost u pogledu informiranosti kupaca o postupku mjerenja u stvarnim uvjetima vožnje koji je razvijen 2016. u suradnji s organizacijama T&E i FNE te jasnu podršku novom postupku WLTP. Smatramo da smo od danas obavezni našim kupcima ponuditi sve izvedbe naših vozila homologirane u skladu s WLTP-om, kako bi im bili dostupni modeli koji su istovremeno snažni i u?inkoviti i koji ?e im pružiti potpunu udobnost u vožnji, izjavila je Linda JACKSON – generalna direktorica marke Citroën.
S 1. rujnom 2018. postupak homologacije izmijenjen je radi stjecanja uvida u potrošnju goriva tijekom vožnje u stvarnim uvjetima. Homologirane vrijednosti klijentu ?e omogu?iti da lakše procijeni svoju potrošnju goriva. Novi ispitni postupak WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) primjenjuje se na sva osobna vozila koja se prodaju na podru?ju Europske unije. Temelji se na stvarnim ciklusima vožnje koji su sli?niji realnim uvjetima upotrebe vozila s obzirom na prije?enu udaljenost, prosje?nu brzinu, vrijeme zaustavljanja i temperaturu. Tim se postupkom omogu?uje postizanje homologiranih vrijednosti potrošnje i emisija koje bolje odražavaju stvarnu upotrebu i to?nu konfiguraciju vozila. Usto, rezultati dobiveni testiranjem na ispitnim ure?ajima u pogledu emisija uglji?nog monoksida, dušikovih oksida i krutih ?estica potvr?eni su u stvarnim uvjetima na cesti.