Novi BMW serije 3 ulazi u završnu fazu testiranja

0
221

Kako se novi BMW serije 3 priprema za svjetsku premijeru, ve? se može osvrnuti na životni vijek marljivog rada. Nova generacija sportske limuzine ulazi u završnu fazu opsežnog programa testiranja koji svaki novi BMW model mora pro?i kroz dio svog razvoja prije proizvodnje. Ovdje se cijeli niz napora i stresova, koje ?e automobil susresti tijekom višegodišnje svakodnevne vožnje, reproducira u koncentriranom obliku. Od produženih razdoblja vožnje do beskrajnog stani-kreni prometa, temperatura ispod nule do žestoke topline, uvijenih seoskih cesta i autocesta velikih brzina do staza s rupama, leda i snijega do šljunka i pustinjskog pijeska – prototipovi koji prolaze program testiranja za novi BMW serije 3 limuzina doživjeli su sve što ?e njihovim ekvivalentima proizvodnje pojaviti u svakodnevnom životu. Samo što je to napravljeno na znatno ve?oj razini intenziteta i uklju?uje iskusne inženjere za razvoj kako bi detaljno snimili svaki odgovor pred-produkcijskog modela na razli?ite vremenske i cestovne uvjete i bezbrojne druge ?imbenike utjecaja. Ukratko, ispitiva?i osiguravaju da nema okolnosti – ma kako neobi?nih – koje bi mogle ugroziti zadovoljstvo u vožnji u kona?nom proizvodnom automobilu.

Dobrodošli u nacionalni park Death Valley, u ameri?koj državi Nevadi. Ovdje nije rije? samo o sustavu automatskog upravljanja klima ure?aja novog BMW-a serije 3 limuzina koji može o?ekivati naporan rad. Kroz višednevne toplinske testove automobili su se nekoliko sati pržili na suncu nekoliko sati, a zatim hladili i temeljito provjeravali. Sve mora raditi, ne može biti nikakvih škripanja ili pucketanja – ?ak i kada temperatura prelazi 50 stupnjeva Celzija u hladu van automobila i 60 stupnjeva unutra, a unutrašnjost se zatim ponovno hladi što je brže mogu?e.

Toplina, prašina, penjanje uz brijeg i elektromagnetizam – idealni uvjeti za informativno testiranje.
Toplina svakako zadaje elektronici problema, ali to nije cijela pri?a: elektromagnetske zrake koje emitira hidroelektrana Hoover predstavljaju krajnji test snage za funkcionalnu pouzdanost elektroni?kih sustava nove serije 3. Zato su sve funkcije automobila – od digitalne instrument plo?e do indikatora tlaka u gumama – opsežno testirane u sjeni ogromne šume elektri?nih stupova na obalama jezera Mead. Istodobno, drugi razvojni tim intenzivno testira motore, prijenose i ko?nice. ?ak su dobili policijsku zaštitu za njihove vožnje testiranja uz i niz planinu Mount Whitney visoku 4.000 metara. Dok tijela za provedbu zakona osiguravaju rutu testiranja na vrhu i dnu, ispitiva?i neprestano tjeraju prototipove po zavojitim cestama i natrag dolje – uz jaka ubrzavanja i nagla ko?enja uz frekvenciju koja paralizira. Pustinjski suhe ceste nacionalnog parka Death Valley i šire su tako?er idealno mjesto za provjeru u?inkovitosti zaklopaca, vrata, poklopaca motora i prtljažnika. U svojim vožnjama testiranja oko popularnih mjesta za kockanje u Las Vegasu, inženjeri ne ostavljaju ništa sre?i.

Moglo bi biti nekoliko ve?ih kontrasta s testiranjem na vru?em vremenu u SAD-u nego što je to u zimskom centru za testiranje BMW grupe nedaleko od Arkti?kog kruga. Mjesto Arjeplog u Švedskoj nudi savršene uvjete za program testiranja koji nadilazi sve izazove svakodnevne vožnje u srednjoj Europi, Sjevernoj Americi ili Aziji. Me?utim, Arjeplog prototipovima ne pruža samo priliku pokazati svoju otpornost na ekstremnu hladno?u – tako?er pruža pozornicu sistemima kontrole šasije novog modela kako bi se pokazao ?itav niz njihovih mogu?nosti. Zatvorena podru?ja leda koje nudi jezero Kakel i “Mellanström-Runde”, jedan od najpopularnijih ruta testiranja oko Arjeploga, ne mogu biti prikladnija za podešavanje DSC sustava stabilnosti i njegovih bezbroj funkcija. Doista, na ovoj staklenoj površini ne morate voziti brzo kako bi aktivirali kontrolne sustave i time analizirali njihove reakcije. Sve to omogu?ava povezivanje izme?u DSC-a i xDrive sustava za pogon na sve kota?e i uzajamnog djelovanja s M Sport diferencijalom novog BMW-a serije 3 limuzina kako bi se poboljšao do zadnjeg detalja pod stalnim uvjetima.

Ovdje najsuvremenija tehnologija opet pomaže prepoznati i dosljedno eliminirati slabe to?ke. Ako se tijekom testiranja pojavi nekonzistentnost, inženjer pritisne tipku na malom zaslonu za testiranje pokraj ru?ice mjenja?a kako bi ju prijavio za naknadnu analizu. Da bi se riješio problem, relevantna situacija mora biti to?no reproducirana. Podaci o vozilu pohranjeni su na velikom tvrdom disku u prtljažniku automobila, svakodnevno se pažljivo ?itaju i ponovno obra?uju.

Obložen za testiranje – u prilago?enom kamufliranom odijelu.
Na sjeveru Švedske, kao na zapadu SAD-a, testne vožnje koje provode BMW razvojni timovi rijetko prolaze neprimjetno. Što zna?i da je, kako bi sprije?ili znatiželjne promatra?e u otkrivanju previše pojedinosti o dizajnu novog BMW-a serije 3 limuzina, svaki prototip pažljivo obložen u krinku prije nego što se uputi na javne ceste. U podrumu BMW-ovog Centra za istraživanje i inovacije (FIZ) u Münchenu, pred-produkcijska vozila su obložena konfuzno oblikovanim plaštem kamuflaže napravljenim po mjeri. Primjena crno-bijelog omota zahtijeva ruku stru?njaka i potreban je cijeli radni dan za završetak primjene. Zatim dolazi plasti?na obloga, koja iskrivljuje linije i površine automobila. Svjetlosne jedinice, dijelovi prozorskih površina i, naravno, zna?ke marke tako?er dobivaju sloj ljepljive kamuflaže. Unutrašnjost treba biti skrivena od pogleda. U tu svrhu, kokpit je “pokriven” s crnom oblogom, koji testni inženjeri djelomi?no uklanjaju na po?etku ispitivanja, a zatim pažljivo zamjenjuju prilikom svake pauze u postupku – tako da nijedan par znatiželjnih o?iju ne može uo?iti ili ?ak dobiti fotografiju prikaza i kontrola.

Od ra?unalnog modela preko ure?aja za testiranje do ceste.
Puno prije nego što se prvo testiranje provede na javnim cestama, razvojni proces svakog novog modela vrši se u vlastitim objektima za testiranje. U po?etnoj fazi programa, ra?unalne simulacije pomažu postaviti važna podru?ja automobila na pravi put. Ovdje, testni program – koji je još uvijek isklju?ivo digitalan u toj fazi – simulira više od 12.000 manevara vožnje (od promjena trake do skretanja u zavoju i kruženja do dinami?kog ubrzavanja i ko?enja) korištenjem ra?unalno generiranog vozila, s isklju?ivim ciljem odre?ivanja i optimiziranja njegovih dinami?kih svojstava. Na temelju ovdje ste?enog znanja izra?uju se razvojne mule koji se sastoje samo od karoserije i podvozja. Na ure?aju za testiranje sukladnosti s kinematikom fiksiraju se u testni sklop i šalju na virtualne testne vožnje. Raznolikost uvjeta na cesti može se vjerno reproducirati na ovom testnom ure?aju, od poplo?ene ceste do Nürburgring Nordschleife staze, tako da se krutost strukture karoserije ili osjetljivost na vibracije konstrukcija osovina može pravilno testirati. Ovaj intenzivan razvojni rad bitan je u omogu?avanju da prvi cijeli prototipovi ve? prikazuju ciljane vozne karakteristike. Me?utim, još uvijek moraju dokazati da to mogu u?initi na cesti. U normalnom prometu, na BMW-ovim testnim poligonima i na trka?oj stazi podvrgavaju se detaljnim procesima podešavanja, koji eventualnim proizvodnim automobilima pružaju neusporedivo zadovoljstvo u vožnji.

Aerodinami?ni tunel za provjeru detalja, testiranje sudara za kontroliranu deformaciju.
Optimizacija aerodinamike i pasivne sigurnosti tako?er se odvija uglavnom iza zatvorenih vrata. U centru BMW grupe za testiranje aerodinamike u Münchenu testirani su modeli, prototipovi i produkcijska vozila koriste?i preciznu reprodukciju stvarnih uvjeta protoka zraka na cesti. U aerodinami?nom tunelu centra, novi BMW serije 3 limuzina je detaljno obra?en kako bi svoj koeficijent otpora smanjio na 0,23. Klju?ni ?imbenici ovdje nisu samo na?in na koji automobil manipulira strujom zraka, idealno kanaliziranje zraka oko podvozja i optimizacija ruba spojlera na stražnjem kraju karoserije, ve? i pojedinosti kao što su kombinacije kota?a i guma. Uvo?enje WLTP postupka testiranja potrošnje goriva zna?i da se sve varijante kota?a dostupne za odre?eni model moraju provesti kroz opsežno aerodinami?no testiranje. Svaka se varijanta provjerava kako bi utvrdilo kako oblik kota?a i veli?ina gume utje?u na aerodinami?ne karakteristike novog BMW-a serije 3 limuzina, a time i na potrošnju goriva i emisije.

Razlike u odredbama za zaštitu putnika primjenjive na razli?itim kontinentima zna?e da se nekoliko pred-produkcijskih primjera novog modela deformira u kontroliranom procesu kao dio testiranja sudara u BMW-ovom Centru za sigurnost. Kao rezultat toga, novi BMW serije 3 limuzina ne pruža samo zadovoljstvo u vožnji klijentima širom svijeta, ve? zadovoljava i cijeli niz sigurnosnih zahtjeva kako bi osvojio vrhunske ocjene u svim relevantnim testiranjima sudara diljem svijeta.

Zadovoljstvo u vožnji napravljeno u Aschheimu, Miramasu i na Nürburgringu.
Tereni za dokazivanje u Aschheimu, nekoliko kilometara sjeveroisto?no od razvojnog centra u Münchenu, osiguravaju mjesto za nesmetano dinami?ko testiranje. Ovdje su, u ranoj fazi procesa razvoja, poduzeti prvi koraci u prožimanju novog BMW-a serije 3 limuzina s impresivnim dinami?kim potencijalom. Programi testiranja u pogonu BMW grupe za testiranje u Miramasu, u južnoj Francuskoj, još su opsežniji. Korišten više od 30 godina od strane BMW-a za razvoj i testiranje novih modela, Miramas ima dugi asfaltni oval, “krug” autoceste za testiranje velikih brzina, slalom, kružne i sferne staze, plus nekoliko staza za rukovanje i staza s površinama svake vrste. Detaljna analiza i optimizacija reakcija ubrzanja, upravljanja i ko?enja novog BMW-a serije 3 limuzina tako?er je provedena ovdje.

Kiselinski test za voznu dinamiku vozila je i dalje Nürburgring Nordschleife staza. Precizno uga?anje svih sustava pogonskog sklopa i šasije izvodi se na legendarnoj lokaciji u njema?kim Eifel planinama. I ovdje, svaki krug testiranja s novim BMW-om serije 3 limuzina nosi mnogo ve?u težinu od broja preciziranih kilometara. Uostalom, ako automobil odobre BMW-ovi testni inženjeri na Nordschleife stazi, možete biti sigurni da ?e pružiti zadovoljstvo u vožnji u svakodnevnim uvjetima tijekom cijelog svog životnog vijeka.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com