Novi plug-in hybrid motori iz Peugeuta

0
232

Peugeot predstavlja svoje nove punjive hibridne benzinske motore.  Tom se novom ponudom nadopunjuje gama postoje?ih motora za Peugeot 3008 te novi Peugeot 508 i 508 SW. Motori hybrid i motor hybrid4 (pogon na sva ?etiri kota?a) bit ?e dostupni u jesen 2019. za novi Peugeot 508 i 3008.

Iskustvo vožnje u vozilima Peugeot sada je oboga?eno novim na?inima vožnje koji vam jam?e užitak i jedinstveni doživljaj vožnje zahvaljuju?i ?arobnom u?inku potpuno elektri?nog na?ina rada (ZEV), u?inkovitosti pogona na sva ?etiri kota?a (hybrid4), vrhunskoj dinamici u sportskom na?inu rada i svestranosti hibridnog na?ina rada.

Tehnologija je jednostavna i intuitivna te vam pruža apsolutnu slobodu: slobodu vožnje u vozilima prilago?enim gradskim cestama i neasfaltiranim stazama. Slobodu izbora: pogon na dva ili ?etiri kota?a, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Slobodu odabira izme?u ?etiri na?ina vožnje.  Ta dva nova motora konkretan su dokaz vizije marke Peugeot koja podrazumijeva uzbudljivu mobilnost bez ograni?enja, koja je svakim danom sve u?inkovitija.

Tehnologija PLUG-IN HYBRID
Peugeot predstavlja svoju gamu punjivih hibridnih motora kao prvi konkretan dokaz svojim klijentima da ih o?ekuje mirna i još ugodnija budu?nost. Motori HYBRID i HYBRID4 s mogu?noš?u punjenja rade u kombinaciji s benzinskim motorom.
Odlikuju se najsuvremenijim tehnološkim rješenjima. Njihovo kombiniranje za korisnike je jednostavno i potpuno transparentno.

Benzinski motor s unutarnjim izgaranjem
Motor 1.6L PureTech prilago?en je dodavanjem elektropokreta?a ili posebnog prednjeg dijela sustava hla?enja. Razvija 180 KS u motoru HYBRID i 200 KS u motoru HYBRID4.

Novi elektri?ni automatski mjenja?
Motor PureTech povezan je s novim automatskim mjenja?em s osam stupnjeva prijenosa e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8 speeds), ekskluzivnim za punjive hibridne motore.
Elektri?ni motor povezan je s mjenja?em i razvija 110 KS / 80 kW na prednjoj osovini.
Kako bi prijelazi izme?u rada elektri?nog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili optimalni i neprimjetni, pretvara? okretnog momenta koji se ina?e upotrebljava s motorom s unutarnjim izgaranjem svoje mjesto ustupa kva?ilu s više diskova uronjenom u ulje. Sve te promjene donose pove?anje okretnog momenta od 60 Nm i ve?u odzivnost motora.

Stražnja osovina s elektri?nim pogonom
U ina?icama HYBRID4 multilink stražnja osovina opremljena je pretvara?em, elektri?nim motorom snage 110 KS / 80 kW i reduktorom kako bi se zajam?io pogon na sva ?etiri kota?a. Njezina ugradnja nije utjecala na prostranost.

Litij-ionska baterija
Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugra?ena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama HYBRID i HYBRID4.
Baterija ima kapacitet izme?u 11,8 kWh (HYBRID) i 13,2 kWh (HYBRID4), što je najviše na tržištu. Taj kapacitet omogu?uje potpuno elektri?nu vožnju do 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC(1)).
Da bi se maksimalno iskoristio elektri?ni pogon, zadani na?in rada bit ?e na?in bez emisija (Zéro Emission) uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogu?ava. U potpuno elektri?noj vožnji može se posti?i do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutarnjim izgaranjem.

Jednostavno i brzo punjenje baterije

Za potpuno punjenje potrebno je:
? 7 sati sa standardnom uti?nicom (punja? od 3,3 kW, 8 A)
? 4 sata sa snažnijom uti?nicom tipa Green’up® (punja? od 3,3 kW, 14 A)
? manje od 1h45 ako upotrebljavate Wallbox (punja? od 6,6 kW u opciji, 32 A).
Svjetla koja okružuju uti?nicu za punjenje omogu?uju jednostavno i brzo o?itavanje razine napunjenosti. Dok je uti?nica priklju?ena, razli?ite boje ozna?avaju napredovanje punjenja.
Otvor za punjenje diskretno je ugra?en na stražnjem lijevom blatobranu vozila (simetri?no otvoru spremnika za gorivo). Kabel za punjenje može se jednostavno pospremiti u posebnom dijelu ispod podnice prtljažnika.

Peugeot 3008 GT HYBRID4

SUV 3008 pokazuje snagu koja dosad nije bila vi?ena u toj seriji vozila  i dobiva jednu novu dimenziju zahvaljuju?i visokou?inkovitoj verziji motora HYBRID4. Ta prvoklasna izvedba dolazi s pogonom na sva ?etiri kota?a i postiže snagu od 300 KS / 220 kW.
To je rezultat kombinacije motora PureTech od 200 KS / 147 kW i dva elektri?na motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS / 80 kW.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 6,5 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno elektri?ni domet od 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC (1)).
Pogon na sva ?etiri kota?a omogu?uje poboljšanu vu?nu silu na zahtjevnim podlogama. Rezultat je savršeno prianjanje: neovisno o tome je li cesta mokra, prekrivena blatom ili snijegom ili pak zavojita, snaga se ravnomjerno raspore?uje na sva ?etiri kota?a vozila.
Peugeot 3008 HYBRID4 nudi, dakle, veliku snagu i pogon na sva ?etiri kota?a, dok je emisija CO2 najniža na tržištu: manje od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).
Nova multilink stražnja osovina pruža iznimnu udobnost za putnike u drugom redu. Njezina ugradnja nije utjecala na prostranost niti na obujam prtljažnika iznad podnice.
Motor HYBRID4 dostupan je samo u izvedbi GT s ekskluzivnim presvlakama Alcantara® sive boje Gréval i ukrasnim elementima od prave hrastovine u sivoj boji. Dostupni su i novi sustavi za pomo? u vožnji (ADAS) koji su preuzeti s novog modela PEUGEOT 508: prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sustav pomo?i za održavanje putanje u voznom traku.
Nekoliko mjeseci nakon izlaska na tržište gama motora HYBRID4 bit ?e oboga?ena verzijom motora HYBRID za pogon na dva kota?a snage 225 KS (165 kW), koji ?e ujediniti motor PureTech snage 180 KS / 132 kW s elektri?nim motorom snage 110 KS / 80 kW.

Peugeot 508 i 508 SW HYBRID: potpuno u?inkoviti
Novi  508 HYBRID i 508 SW HYBRID u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s elektri?nim motorom snage 110 KS/80 kW za najve?u ukupnu snagu od 225 KS/165 kW.
Pri izradi motora HYBRID koji se nalazi u novim modelima  508 i 508 SW posebna je pažnja posve?ena pružanju dodatnog užitka u vožnji. Troškovi upotrebe optimizirani su zahvaljuju?i najvišoj razini u?inkovitosti s emisijom CO2 manjom od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).

Kapacitet baterije od 11,8 kWh jam?i 100 % elektri?nu autonomiju od 40 km prema normi WLTP(2) (50 kilometara prema normi NEDC(1)).
Ugradnja pogonskog sklopa izvedena je bez ikakvih kompromisa. Prostranost je ostala netaknuta, a obujam prtljažnika jednak je onome u modelima s motorom s unutarnjim izgaranjem (487 l za PEUGEOT 508 i 530 l za PEUGEOT 508 SW).
Taj je motor dostupan u tri izvedbe:
– Allure (i Allure Business): klju?ni modeli game s vrhunskom opremom,
– GT Line: za dinami?an ugo?aj,
– GT: vrhunska ekskluzivna izvedba koja u seriji nudi jedinstvene presvlake Alcantara® sive boje Gréval

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com