Dugo su se Japanci opirali suvremenim trendovima te sve karte polagali u atmosferske motore s Atkinsonovim cikusom, no stiglo je vrijeme za promjene pa ?e nakon modela CX-9 i osvježene Mazde 6 novi turbobenzinac 2.5 sa 250 KS dobiti i Mazda CX-5 za modelsku godinu 2019.
Aktualna Mazda CX-5 osvojila nas je ve? prvim kilometrima, ali nedostajao je snažan benzinac, obzirom da atmosferski motor 2.5 sa 192 KS nije dovoljno uvjerljiv za ljubitelje sportske vožnje.
No, niti podatak da turbobenzinac 2.5 razvija 250 KS nije nešto što ?e fascinirati, ali ?e poznavaju?i inženjere Mazde nuditi odli?an koktel performansi i potrošnje gorive.
Sustavom za deaktivaciju cilindara u režimima malog optere?enja ostvaruje se ušteda goriva u usporedbi sa starim 2.5-litrenim atmosferskim benzincem, koji uz Atkinsonov ciklus omogu?ava kompresijski omjer od 14:1. Koncept je to koji su Japanci uveli još 1993. godine, a tehnologijom Skyactiv doveden je do krajnjih granica.